ExcaliBuR Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Les mer her. =) Lenke til kommentar
Madm Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Fett at det skjer:) Men kabinett temperaturen vil jo stige noe ganske så betydelig regner jeg med. Har du mye digge komponenter i maskinen din er det jo "overall" ikke så veldig bra. Lurer på om 2 dualkort kan kjøres i SLI? Da snakker vi litt andre ting ja:) Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Lurer på om 2 dualkort kan kjøres i SLI? Da snakker vi litt andre ting ja:) Nei, du kan ikke kjøre 2 slike kort i 1 maskin. Det er ikke støtte for 4 stk GPU'er i den kommersielle SLI'en fra nVidia. Det ville heller ikke gått helt bra med PCIe, da det er 16 kanaler til skjermkortene tilgjengelig. Og 4 kanaler pr kort vil bli litt lite. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er jo SLi som er brukt som bindeledd mellom GPU'ene, så enda et kort er nok umulig. Men noe jeg har lyst på, det er det! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Noen som vet prisen/når disse kommer til butikkene? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Fett at det skjer:) Men kabinett temperaturen vil jo stige noe ganske så betydelig regner jeg med. Har du mye digge komponenter i maskinen din er det jo "overall" ikke så veldig bra. Lurer på om 2 dualkort kan kjøres i SLI? Da snakker vi litt andre ting ja:) host"vannkjøling"host. Det koster ikke så mye nå kan kjøpe eksterne kjøling til rundt 800kr + 4gpu-blokker. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) "4" kort i SLI går ikke. Så dessverre folkens Endret 17. desember 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå