kaholm Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei. Jeg har holdt på med Pc i mange år, men dette har jeg aldrig opplevd før. Rett som det er glir musepekeren til bunnen eller toppen eller til høyre, venster på skjermen. Det skjer ofte når jeg skal velge en link eller lign. Jeg bruker trådløst tastatur og mus. Er det noen som har opplevd noe lignende? PS. Lyset på mottakeren slår seg på når dette skjer og går ikke av før jeg beveger musa igjen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei vellkomme til forumet. Ja tror du har spyware/funware(eller hva de kaller det) Bruk ad-aware eller Spybot - Search & Destroy + installer spywareblaster. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har ihvertfall ingenting med trådløst mus eller ikke. Jeg får det hele tiden, irriterende. Særlig med den lave sensen jeg har. Prøv adaware, skal prøve det jeg også nå Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Bruker dere musmatte? :!: K Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 tror det er ujevnhet i underlaget, har det et sted på pulten min Selv om den står stille. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det kan være noe som forstyrrer signalene. Prøv å omplasser på mus/ mottager, og installer nyeste driver. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Bruk en mus med tråd og en musematte. Om problemet er der fremdeles, reinstallér. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Til en opplysning. Eg bruker ikke noen drivere fra logitech til min tråløs mus/tastatur. Bruker drivere som er i windows. Så eg opplever ikke slik som dere beskriver her? Bruker ikke musematte, bruker kun pulten min som er lys. Meget viktig å ikke bruke mørke overflate på optiske mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå