brsseb Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hehe, kjenner meg igjen her ja. :!: ... men er vel sånn med de fleste hardcore-hobbier. Får en ihuga bilentusiast en ripe i lakken, tar han ikke kveld før ripen er polert bort, oljen skiftet og tanken fyllt opp igjen. Ja, må tilenhver tid ha 2 pcer som funker ja, skulle det skje noe med den ene av dem må man no ha en ekstra (til f.eks å komme seg inn på HW for å få hjelp ). Og skal ikke "store" fillefeilen til for at eg sitter oppe til seint på natt for å fikse det, nei. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg får ikke sove hvis ikke dataen fungerer som den skal. Den står på døgnet rundt, når jeg våkner om natta,så kan jeg høre den står og går i stua kjipt hvis man våkner og datan er helt dau.Har også flyttet til et sted hvor jeg ikke har så mange gamle kompiser rundt meg,så da blir det en del timer med spilling og icq meldinger frem og tilbake. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg fikk et defekt skjermkort fra komplett.. Sendte det inn på onsdag eller noe slikt i forrige uke, og har enda ikke fått et nytt et. Gått 1 1/2 uke nå uten egen maskin nå Låner "familiemaskina", men det blir langt fra det samme; Treg, gammel HW, nesten ingen spill jeg liker osv... Nytt skjermkort ble sendt fra komplett på torsdagen, og det har enda ikke kommet. Eneste jeg tenker på er når det kommer, slik at jeg endelig kan få i gang maskina igjen Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Hehe, rørende topic Klarer meg ikke uten maskina jeg heller. Blir deppa. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 har noen gitt navn på PCene sine da? Tok i bruk passende navn. Spill/lagring/multimediamaskin: "Stormaskin" Firewall: "Mainframe" Maskin jeg bruker til eldgamle spill og programmer: "Pensjonert" Spillmaskin hjemme hos foreldrene: "Hovedmaskin" Min bærbare PC: "stig_laptop" Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 hehe, jeg fikk (nesten) ikke sove i går. Savna duringa fra maskina mi. Det var NESTEN så jeg satt i gang delta'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå