Gå til innhold

Strømkrav til 6600 GT

John Deere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kanskje et litt teit spørsmål men... jeg kjører på-. vil jeg merke noen forskjell på 300w og 400 w?(kjører 6600gt noe raskere med en 400w enn en 300w)?

Nei, antall watt er bare det maksimale tallet for hvor mye effekt en PC kan trekke fra PSU'en. Om du øker kapasiteten på PSU'en fra f.eks 300 til 400W så vil ikke PC'en automatisk trekke mer effekt.

PS. Legg merke til at jeg bruker ordet "effekt" og ikke "strøm", siden det ikke er det samme. (mange som tror det)

Lenke til kommentar
kanskje et litt teit spørsmål men... jeg kjører på-. vil jeg merke noen forskjell på 300w og 400 w?(kjører 6600gt noe raskere med en 400w enn en 300w)?

Nei, antall watt er bare det maksimale tallet for hvor mye effekt en PC kan trekke fra PSU'en. Om du øker kapasiteten på PSU'en fra f.eks 300 til 400W så vil ikke PC'en automatisk trekke mer effekt.

PS. Legg merke til at jeg bruker ordet "effekt" og ikke "strøm", siden det ikke er det samme. (mange som tror det)

ok. takk for hjelpen..

Lenke til kommentar

Jeg sjekka litt på XFX sitt 6600GT. Det krever 300W PSU

System Requirements

Pentium® III/4/Celeron™ or AMD® Athlon®/Duron® AGP 2.0 or later AGP slot 128MB of system memory Installation software requires CD-ROM drive minimum 300W system power supply An available hard disk drive power dongle (smaller floppy disk drive connector is not sufficient). DVD playback requires DVD drive Recommended Pentium® 4 or AMD® Athlon® XP AGP 3.0 Slot

Er vel det samme for andre 6600GT kort også.

Her er link til siden

http://www.xfxforce.co.uk/product_view.php?sku=PVT43AND

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

har shuttle sin 240W psu. Har funnet ut at 6800GT skal kunne kjøres på denne. Har forøvrig ellers 1 hdd, 1 dvd+rw, 1 cpukjøler..og et fx5900kort då. Trur nok at 1stk 6600GT skal kunne fungere da.

Lenke til kommentar
Jeg sjekka litt på XFX sitt 6600GT. Det krever 300W PSU

System Requirements

Pentium® III/4/Celeron™ or AMD® Athlon®/Duron® AGP 2.0 or later AGP slot 128MB of system memory Installation software requires CD-ROM drive minimum 300W system power supply An available hard disk drive power dongle (smaller floppy disk drive connector is not sufficient). DVD playback requires DVD drive Recommended Pentium® 4 or AMD® Athlon® XP AGP 3.0 Slot

Er vel det samme for andre 6600GT kort også.

Her er link til siden

http://www.xfxforce.co.uk/product_view.php?sku=PVT43AND

vet det. det står i manulaen også(har korte men har ikke satt det i pga jeg er på ferie) men bak på esken står det minimum 450w detter er sikert en skrivfeil :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...