Arntsen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har kjøpt meg en bluetooth dongle...Men driveren funker ikke.. Får ikke installert noen slags drivere... Ikke noen form for usb kontrollere... Hva kan være gærent??? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Alt for lite info. Man kan ikke bare gjette hva som er i veien når du ikke skriver annet en at "Driveren funker ikke".. Fulgte det ikke en cd med blouetooth'en. Hva skjer når du setter i denne og kjører Setup? Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg ville tro at man bare skal installere en vanlig usb driver til den, og programvare senere? Programvaren er installert, men den finner ikke bluetooth donglen. I maskinvare infoen står det "unknown device". Prøver å kjøre auto-install av driver, men det blir noe kødd. Skjønner ingenting jeg =/ Er det noen spesiell driver man trenger for at pcn skal skjønne at det er en bluetooth adapter? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Er det noen spesiell driver man trenger for at pcn skal skjønne at det er en bluetooth adapter? Den som ligger på cd'n? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg ville tro at man bare skal installere en vanlig usb driver til den, og programvare senere? Programvaren er installert, men den finner ikke bluetooth donglen. I maskinvare infoen står det "unknown device". Prøver å kjøre auto-install av driver, men det blir noe kødd. Skjønner ingenting jeg =/ Er det noen spesiell driver man trenger for at pcn skal skjønne at det er en bluetooth adapter? Som jeg sa: Fulgte det ikke en CD med bluetoothgreia? Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hva slags dongle er det du bruker? Og har du SP2? Selv har jeg brukt en USB Bluetooth dongle fra Billionton i over ett år. Installerte den sammen med medfølgende programvare, og den fungerte utmerket. Sist uke kjørte jeg reinstall av Windows XP Pro og la inn SP2 - etter det opplevde jeg samme problemstillingen som du beskriver. Finner ikke USB enheten, selv om den kommer fram i enhetsbehandling. Skal ikke påstå at SP2 er årsaken til dette, men det er i alle fall nærliggende å mistenke den for det siden alt har fungert tidligere med kun SP1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå