Typhon Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Dette skjedde når jeg restarta maskinen i stad: Skrudde den av (glemte å velge restart i avsluttmenyen :razz:) Skrudde den på igjen etter 3 sek. Søker etter IDE-enheter.... MEN! ingen brenner :sad: Den vil ikke løse seg ut, bare står der og lyser. Brennerern er en Sony 24x..... Plis hjelp meg Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Ingen som kan svare meg? Kanskje bare gi et hint eller no? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Sikker på at IDE kabelen er skikkelig i ? Lenke til kommentar
shorin Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 hmm,exact samme symptom som da jeg feil-flasha brenneren min,men det har jo ikke du? sjekk kablene på enhet og hovedk. Lenke til kommentar
magle Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 har også skjedd med min sony 4x. bare tok ut kabel og satte inn på nytt, så funka den igjen. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Har dratt ut og inn kabler flere ganger, men til ingen nytte... Jeg har heller ikke flashet den... Noe annet??? Resette BIOS???? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Typhon skrev (2002-06-04 17:20):Ingen som kan svare meg?Kanskje bare gi et hint eller no? Jeg har en SOny 10X (Crx145E) og den klikka etter noen timer på 173FSB. Måtte kjøpe meg ny :sad: EN LiteON 24X til 550kr Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 PC'en min kjører for øyeblikket på standard hastighet, har gjort det en uke nå.... Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Skjedde med min Memorex 24x. BIOS fant den ikke, lyset stod på hele tiden og den ville ikke åpne seg når man trykket på knappen. Fikk den byttet. Min nye Ricoh fønker glimm. Lenke til kommentar
burrebever Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 sidan dere er så godt i gang her.... nokon som kan hjelpe meg med ein plextor-brennar?! biosen finner den og windows 2000 finner den og eg kan lese frå den men nero finner den ikkje!!!!! har testa andre brenneprog. og ingen av dei finne brennaren min UNNTATT clone CD (men den kan eg ikkje brenne cdar med bortsett frå iso filer då) har installert win2000 igjen med same resultatet. nokon som har ei løysing?! Lenke til kommentar
shorin Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 BBB:sjekket jumperene på brenner/dvd rom? Bare ett skudd i blinde,men alltid dvd som master og brenner som slave på sekondary kablen og hardd.på primæren.Auto detect enable i biosen? just a tought Lenke til kommentar
burrebever Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 joda hd - master og slave - cdbrennare (har vel ingenting og sei?!) Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 BBB: Du må ha administrator tilgang på brukeren din. Hvis du ikke har det vil ikke nreo finne brenneren din. Man lærer av ærfaring :wink: Lenke til kommentar
burrebever Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 hmmmm.....logger alltid på som admin. rart med det. trenger ein å laste ned programm (t.d nero) som er tilpassa/speiallaga/beregna for plextor?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå