kaff Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Kjøpte pc-til-tv-kabel, og prøver å se f.eks. film på tv. Men fargene blir bare svart/hvitt og ikke farger (AV på tv). Er det noe jeg kan gjøre for å få frem fargene? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 RGB eller S-Video du kjører? Får ofte svart hvitt pga av at TV ikke takler signalene som S-Video sender, men kan også være instillinger på skjermkortet. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Sett innstillingene på PAL de står vell (på de fleste) som NTSC og det kan hende at din TV ikke støtter det og da bare gir deg 2 farger Lenke til kommentar
kaff Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 det er s-video, og innstillingene er på PAL-B. Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Dersom du har en gammel TV vil du ikke klare å få farger. Jeg har samme problemet. Lenke til kommentar
kaff Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 er ikke sånn..kjempegammel, men 4-5 år. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 jeg får ikke skrivebordsikoner engang jeg Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 SVHS dender bilder på en spesiel måte, i forhold til phono-pluggen. Du vil trenge en slags omformer! En vanlig skartovergang er ikke nokk. Hvis du har svhs inngang på tv, går du inn på meny i tv og velger svhs(svideo). Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Dersom du brukar scart-overgang fra s-video er det enklaste å sette på ein s-video<->composite(phono)-overgang. Luminans og chrominans blir sendt som eit enkelt signal i composite, men som to ulike i s-video. Har ikkje tv'n S-video-støtte så vil ikkje den klare å tolke fargesignalet, derfor blir det svart-kvitt. Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 jeg får ikke skrivebordsikoner engang jeg Da har du sikkert på "extend desktop". Beveg musa ut forbi høgre bildekant på primærskjermen, så skal du sjå den dukkar opp på tv'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå