LaStrada Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei! Er noe galt med søstra mi sin pc. Winssv.exe bruker 100% av CPUen. Det fungerer fint å stenge denne, og alt funker fint. Det som skjer når den kjører er at den bruker opp båndbredden på linja våres her! Når hennes pc står på og den jobber har vi ikke internett! Hu skjønner ikke hvordan man stenger den, så jeg gidder ikke å komme hver gang hu starter pcen....... Har kjørt norton antivirus, ad-aware og spybot og fjerna alt som er... Men den kommer fortsatt under oppstart! Er det mulig å få fikset dette? Eller må det en formatering til? JA, har prøvd google, men fant ingen fornuftige svar... sto bare at man måtte formatere.... Takker for svar Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Prøv å oppdater Spybot. Jeg måtte gjøre det en gang for at den skulle fjerne noe junk. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 winssv.exe = Added by the FORBOT-BH WORM! X. Her har du oppskriften, brukte google, hehe. http://it.trendmicro-europe.com/enterprise...WORM_WOOTBOT.CA Lenke til kommentar
pev Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er mulig at en oppgradering til Service pack 2 også kan hjelpe. Jeg har hatt det samme problemet selv, og for meg hjalp det når jeg gjorde dette. Er ikke helt sikker på om det var samme programmet, men. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er utrolig at du ikke finner det på google. "winssv.exe" i søkefeltet gir dette resultatet som videre har en link som forklarer at du har et virus/orm på maskina som første treff. ...og jeg som trodde det var enkelt å bruke google... *Tronaldo* Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) og hvis trådstarter atpåtil poster riktig sted så kan det hende at han finner mange gode tips for å løse problemet. edit: og hvis pc ikke er oppdatert via windows update, liveupdate (norton) og har oppdatert ad-aware og spybot, så ber man om trøbbel... Endret 17. desember 2004 av el_cash Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Var usikker på om dette var riktig sted... Kan godt flytte den Men takker for svar, skal lese gjennom der nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Dette er software problem som går på pc'ens sikkerhet, så hva er mere naturlig en å flytte denne til Programvare->Sikkerhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå