gamer73 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei Jeg har integrert lydkort på HK mitt. Et MSI NEO2 Platinum s939. Tror lydkortet er et Realtek AC'97 Audio. Problemet er at jeg opplever lydlagg og slikt i HL2 mens en kamerat av meg med noen år eldre pc ikke har slike prob. Han har eksternt lydkort. Hvilket lydkort anbefaler dere? Tenkte å legge ut 200-300 kr. Bruker kun headphones så jeg trenger ikke noe avansert, men det må ikke innvirke på ytelsen i spill i negativ forstand. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Viss det er i ein stajonær pc så kjøp noen av dei rimelegaste du finner (creativ) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 ok...har noen av dere opplevd at det har blitt mindre lydproblemer generelt med å bytte fra integrert til eksternt lydkort? Tenker da på diverse spill og snakking over msn osv... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Mener du internt/eksternt eller integrert/internt? Eksternt lydkort er vel strengt tatt et lydkort du har utenfor kabinettet... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 mener et lydkort man putter inni selv hehe I en av pci slottene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå