Simkin Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) nå idag så tror jeg att jeg har fått noe virus eller noe sånt.. bruker ad-aware og spybot ,samt norman firewall, men idag så har det rast på med pop up, og sånn "system warning, download scanner now" og sånt piss!#"#"! kommer melding på melding, error on site, java script og gud vet hva.... MAX irrriterenes kommer ikke inn på bl.a hotmail, og når jeg skal trykke på en link så må jeg holde musepila på linken helt til jeg kommer inn, hvis ikke så går det ikke så er det noe mer jeg kan bruke utenom ad-aware og spybot? isåfal kan noen si ett bra anti-virus program som fungerer!?, hadde norman og det er det værste dritte jeg har vært borti.. takk Endret 16. desember 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hvis du hadde postet på riktig sted så ville du kanskje funnet en tråd med noen tips. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Hva er dette? hvordan fikser jeg det? kommer ikke inn på hotmail b.la Lenke til kommentar
pev Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg lasta ned Avast Antivirus her om dagen, og jeg ble ganske forskrekka over hvor bra det egentlig var! Siden det er freeware så tenkte jeg at det bare skulle være dritt, men denne fant faktisk en del som ikke Norton fant. Søk på Avast Antivirus på google, så finner du det nok. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 nå idag så tror jeg att jeg har fått noe virus eller noe sånt.. bruker ad-aware og spybot ,samt norman firewall Firewall og antiadware programmer fungerer serdeles dårlig mot virus hadde norman og det er det værste dritte jeg har vært borti.. Why? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå