Tha_Zaynt Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) DA ble jeg kvitt det åpenrommet ja..men hvordan løser jeg problemet med at infoen som blir lagret, lagrer f.eks oktober som måned 9 altså en måned mindre enn det egentlig er? Endret 29. desember 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
audunr Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 DA ble jeg kvitt det åpenrommet ja..men hvordan løser jeg problemet med at infoen som bli lagret, lagrer f.eks oktober som måned 9 altså en måned mindre enn det egentlig er? Addisjon. Bare å legge til 1 når du lagrer. :-) MVH Audun Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 nei, det blir feil, for da vil den legge til 1 måned når den leser av fra databasen også, det vil resultere i at hver gang noen lagrer den nye verdien så vil meyen vise en måned mer enn det egentlig er...eneste muligheten for at dette skal bli riktig er at funksjonen blir rettet opp i. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Fant feilen...ganske banalt egentlig $mon = array( "Januar", "Februar", "Mars", "April", "Mai", "Juni", "Juli", "August", "Oktober", "November", "September", "Desember"); Hvis dere ser nøye på innholdet i dette arrayet, vil dere se at rekkefølgen på nånedene er helt feil *kremt*...Det er jo ikke[...] August, Oktober, November, September, Desember! Den riktige rekkefølgen er selfølgelig [...] August, September, Oktober, November, Desember... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) kjernekar EDIT: vah??jeg skrev i-diot, og det ble oversatt til "kjernekar" - hehe. Endret 2. januar 2005 av Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå