Gå til innhold

Cyber-shot Station tilgjengelighet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisan StenDK :)

Jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått kameraet i hus enda. Var mer litt spørsmål om denne dockingstasjonen var tilgjengelig i Norge. Hadde vært et ypperlig tilbehør til kameraet. Likte ikke helt det at DSC-P150 hadde USB-tilkoblingen på undersiden. Men siden dette er for at kameraet skal oppi dockingen så er det jo greit. :)

Den av oss som får bestemt seg først får fortelle om hvordan kameraet er :)

Lenke til kommentar
Billigere, enklere å få tak i, og like enkelt å bruke... garantert minst like raskt også: Kortlesere for Memorystick med USB2.0 tilkobling. De finnes det massevis av rundt omkring til et par hundrelapper. Ser ingen steder at denne Sony-boksen har USB2.0 tilkobling.

Billigere er positivt.

Men med minnekortleser må man åpne deksel, ta ut minnekort, sette minnekort inn i minnekortleseren, tømme kortet, ta ut minnekortet, sette minnekortet tilbake i kameraet. For oss latnerder blir dette for mye jobb (c;

Med dockingstasjon setter man kamera opp i dockingen og voila...

Men kamera er USB 2.0, burde ikke også dockingen ha USB 2.0 ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

790 riksdaler var ikke akkurat en pengesum som passet meg denne uken. Får avvente til lønning kommer jeg også tror jeg. Sølv hadde også vært å foretrekke ja. Mon tro om det går ann å lure en eller annen forskremt butikkansatt hos nærmeste kameraforhandler til å ta inn en sånn til meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...