Kasei Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg kjøpte meg et Cyber-shot DSC-P150 for et par uker siden og jeg savner dockingstasjon for å koble den til pc'en. Har ikke funnet noen nettbutikk som har Cyber-shot Station for salg. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne? Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Dette så ut som noe jeg også har lyst på. Om du kommer over denne i Norge hadde det vært kjekt om du sa fra Lenke til kommentar
StenDK Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hej i 2, Jeg påtænker selv at købe et DSC-P150. Er I fornøjet med kamaeraet? Sten Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Heisan StenDK Jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått kameraet i hus enda. Var mer litt spørsmål om denne dockingstasjonen var tilgjengelig i Norge. Hadde vært et ypperlig tilbehør til kameraet. Likte ikke helt det at DSC-P150 hadde USB-tilkoblingen på undersiden. Men siden dette er for at kameraet skal oppi dockingen så er det jo greit. Den av oss som får bestemt seg først får fortelle om hvordan kameraet er Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Billigere, enklere å få tak i, og like enkelt å bruke... garantert minst like raskt også: Kortlesere for Memorystick med USB2.0 tilkobling. De finnes det massevis av rundt omkring til et par hundrelapper. Ser ingen steder at denne Sony-boksen har USB2.0 tilkobling. Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Billigere, enklere å få tak i, og like enkelt å bruke... garantert minst like raskt også: Kortlesere for Memorystick med USB2.0 tilkobling. De finnes det massevis av rundt omkring til et par hundrelapper. Ser ingen steder at denne Sony-boksen har USB2.0 tilkobling. Billigere er positivt. Men med minnekortleser må man åpne deksel, ta ut minnekort, sette minnekort inn i minnekortleseren, tømme kortet, ta ut minnekortet, sette minnekortet tilbake i kameraet. For oss latnerder blir dette for mye jobb (c; Med dockingstasjon setter man kamera opp i dockingen og voila... Men kamera er USB 2.0, burde ikke også dockingen ha USB 2.0 ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg så ingen steder i reklamen at den hadde USB2.0, men det kan jo hende den har uansett. Det er bare det at de vanligvis er veldig flinke til å dra frem positive egenskaper ved det de selger. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har samme kamera selv og lurer også på om noen har funnet en butikk hvor de selger denne dockingstasjonen? Vil bare si at jeg er utrolig fornøyd med kameraet etter ca 400bilder! Anbefalles! Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Heisan Har du fått tak i denne dockingstasjonen ?? Er flere som har lyst på den Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ingen webshops el. som selger denne dockingstasjonen i Norge? Hva med Sony forhandlere? Har noen undersøkt der? Jeg så denne i Malaysia i jula, der jeg kjøpte mitt eksemplar av DSC-P150, angrer vilt på at jeg ikke kjøpte denne da Lenke til kommentar
heia_lie Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ENDELIG har jeg funnet det..... Men for en pris : /... skulle gjerne hatt i sølv men http://www.acb.no/sony/Details.asp?ProductID=252 Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 NYDELIG!!!! I Malaysia kostet denne rundt 500 i Norske kroner. Så denne blir bestilt på mandag når lønningen kommer! Må vel få denne i prisguiden Takker og bukker til heia_lie som fant denne dockingstasjonen Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 790 riksdaler var ikke akkurat en pengesum som passet meg denne uken. Får avvente til lønning kommer jeg også tror jeg. Sølv hadde også vært å foretrekke ja. Mon tro om det går ann å lure en eller annen forskremt butikkansatt hos nærmeste kameraforhandler til å ta inn en sånn til meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå