Ducky Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Hei.. Jeg skal kjøpe meg VGA silencer på mandag og trenger å fjerne minneheatsinksene mine... de er festet med termisk lim eller noe sånt.. Er ikke helt sikkert men "bindings midelet" var på heatsinksene når jeg satt dem på kortet.. Hvordan kan jeg fjerne dem? Tusen takk for alle svar på forhånd :D Endret 16. desember 2004 av Ducky Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 fin respons ass... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Nå vet ikke jeg hvordan det er på ditt kort, men jeg skiftet kjøler på mitt 6800 kort i dag. De var festet med noe dobbeltsidig teip. Så etter tips fra noen her på forumet vridde jeg dem mot og med klokken. annen hver gang. Dette førte til at de etter hvert ble løse. Tilslutt bare løsnet de. Lykke til! Får håpe din lille operasjon blir like vellykket som min ble Endret 16. desember 2004 av OterOter Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Nå vet ikke jeg hvordan det er på ditt kort, men jeg skiftet kjøler på mitt 6800 kort i dag. De var festet med noe dobbeltsidig teip. Så etter tips fra noen her på forumet vridde jeg dem mot og med klokken. annen hver gang. Dette førte til at de etter hvert ble løse. Tilslutt bare løsnet de. Lykke til! Får håpe din lille operasjon blir like vellykket som min ble takk.. skal teste.. Lenke til kommentar
basip Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Prøv å varme heatskinks med hårføner først.. da vil de nok slippe lettere skal du se. Funket for meg iallefall Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Lite hyggelig bumping etter litt over en time. Sånt liker vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg