NisseMannH4X Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ser at mange legger sidene sine ut til slakt her. Laga litt på en side som dere kan slakte på! Ingenting er som litt konstruktiv kritikk! www.fest-sentralen.tk Lenke til kommentar
Mira Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det første jeg la merke til som var negativt var mouseoveren i menyen, den var grusom. Nice babe da Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 og litt padding på den nederste der... btw: er det frames du bruker der :S Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det der er jo selve definisjonen på .tk; Idiotisk innhold, bruk av frames, og pop-ups. Headern var ikke så værst. Lenke til kommentar
handuet Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Liker ikke det at du har brukt samme fil til bilde og thumbnail i galleriet ditt. Over 100kB+ per thumbnail er altfor mye. For folk som har en travel linje eller bruker dial-up tar det årevis å laste siden og jeg syns det egentlig tar bort halve poenget med thumbnails. Eller er det bare meg som syns det? Å lage en link til forumet som ikke går noe sted er kanskje ikke så mye vits? Men ellers var den ikke så værst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå