Møkkalasset Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har ei stor samling med gode minne frå i vår til no som eg vurderer å framkalle :-D. Eg veit at å framkalle på nette gir best pris men kor er best i frohold til pris å kvalitet? Noen som har erfaring her? Håper på god respons Har eg feil posta så gi besjed :-) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Akkurat det lurer jeg også på. Skulle ha fremkalt noen bilder.. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) dinside.no har en utfyllende test av en del "fremkallingssjapper". Og det er vel Eurofoto som kommer best ut. Har selv handlet der og har vært fornøyd. Endret 29. mars 2005 av stoners Lenke til kommentar
eitp Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Dette har vært diskutert flere ganger her på forumet. Min erfaring er at www.fotoolsen.no på Gjøvik (de sender over hele landet - selv bor jeg i Sandnes) er de som er best på kvalitet og hurtighet. Prismessig ligger de også godt an (2,50 per bilde), men kan jo ikke konkurrere med f.eks Japan Photo. Men de er igjen ikke særlig på kvalitet. Tor Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 For et drøyt halvårs tid siden testet jeg en rekke fotolaboratorier. Høyst privat og høyst uprofesjonelt, men testen var i alle fall "blindet" - vi scoret identiske bilder uten å vite hvem som hadde fremkalt dem. Du finner testen her. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Fikk tilbake noen bilder fra Eurofoto i forrige uke (36 x 10x15), og er strålende fornøyd med dem. Fargene er perfekte, akkurat som de så ut da jeg sendte filene. Det tok i underkant av to døgn å få dem. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Eurofoto vil jeg også anbefale på det sterkeste. For en liten stund siden fikk jeg kopiert opp 250 bilder og ett par forstørrelser, valgte at ingen av bildene skulle beskjæres, jeg ville heller ha hvit kant på bildene. Jeg mottok bildene og der var det ingen hvit kant, bildene var beskjærte istedenfor. Tok kontakt med Eurofoto og dem skulle rydde opp i dette, innen en uke mottok jeg 250 nye bilder. De gamle 250 bildene kunne jeg beholde (på de fleste bildene var beskjæringen minimal slik at alle bildene var brukbare og disse delte jeg ut til dem som ville ha). Så selvom dem gjorde en feil så var dem kjappe å rette opp i dette, stort pluss for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå