Ihvon Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei. Jeg skal sende en cpu i posten og lurer på hvordan man bør gjøre det. Jeg har en sånn liten antistatisk eske som jeg fikk med da jeg kjøpte den, men jeg vet lite om hvordan en cpu tåler støt osv. Er det nok å legge esken i en konvulutt med sånn bobleplast, eller må jeg til med en pakke? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvis du har den blåe esken så skal det gå fint,bruk bobleplast Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hadde tatt en pakke for å være sikker jeg For å si d enkelt, jo bedre pakket, jo mindre nervøs trenger du være for at posten skal voldta pakken din. Pakk så godt du kan. Bedre å pakke for godt enn for dårlig. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 posten skal voldta pakken din Hva trur du at posten er, en usæriøs bedrift ? dem er jo "forsiktig" Lenke til kommentar
Ihvon Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Trygghet er greit, men posten tar jo seg godt betalt da. Hadde vært fint å finne en god balanse, men den balansen finnes kanskje ikke hos posten. Har selv fått Warcraft 3 "voldtatt" i posten, alle hjørnene skikkelig trykt inn osv, ikke bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå