Gå til innhold

Chieftec Dragon DA-01WD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel et fulltower kabinett. Eg kjenner flere som har det. Og det er et veldig bra kabinett. Veldig skruefritt og stort (65cm høyt tror eg). Det tåler veldig mye og er enormt robust. Vil anbefale dette kabinettet. (NB: det veier veldig mye,15kg)..du kan få dette kabinettet for 800kr med en 360w psu her til lands.

Lenke til kommentar
Dette er vel et fulltower kabinett. Eg kjenner flere som har det. Og det er et veldig bra kabinett. Veldig skruefritt og stort (65cm høyt tror eg). Det tåler veldig mye og er enormt robust. Vil anbefale dette kabinettet. (NB: det veier veldig mye,15kg)..du kan få dette kabinettet for 800kr med en 360w psu her til lands.

Ja, det er et fulltower og er 67cm. Jeg får det jo for 500+frakt.... er dette da billig??? Jeg tror det vil vere et godt kjøp...

Lenke til kommentar

Har dette kabinettet selv i sølv... Synes ikke det er no særlig... Dårlig med arbeidsplass, lite plass til disker med mindre du vil ta i bruk 5 1/2" plassene, tungt, bråker siden det ikke er no gummiringer mellom diskene og diskfestene.. Når du får inn 6 disker, og alle skal ha kabler, strøm osv, + fyller opp vifteplassene, så blir det et helvettes kablemess inni der...

 

Men det er meg og mine behov... Mulig du tenker annerledes...

 

Skulle jeg hatt kabinett i dag, ville jeg gått for en CM stacker, som virker mer lovende i henhold til plass, kjøling, støy osv... Like tungt, men det har hjul...

 

Edit: Chieftech`en med ting montert:

 

BILDE

 

Noen som har forslag til å få vekk kablene? :p

 

Skulle vært oppfunnet trådløse IDE og SATA kabler... :p

 

Hm... Da hadde det foresten ikke vært kabler.... :hmm:

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Har dette kabinettet selv i sølv... Synes ikke det er no særlig... Dårlig med arbeidsplass, lite plass til disker med mindre du vil ta i bruk 5 1/2" plassene, tungt, bråker siden det ikke er no gummiringer  mellom diskene og diskfestene.. Når du får inn 6 disker, og alle skal ha kabler, strøm osv, + fyller opp vifteplassene, så blir det et helvettes kablemess inni der...

 

Men det er meg og mine behov... Mulig du tenker annerledes...

 

Skulle jeg hatt kabinett i dag, ville jeg gått for en CM stacker, som virker mer lovende i henhold til plass, kjøling, støy osv... Like tungt, men det har hjul...

 

Edit: Chieftech`en med ting montert:

 

BILDE

 

Noen som har forslag til å få vekk kablene? :p

 

Skulle vært oppfunnet trådløse IDE og SATA kabler... :p

 

Hm... Da hadde det foresten ikke vært kabler....  :hmm:

Tenkte på det der med trådløse "kabler" i går faktisk. Det hadde vart en oppfinnelse å tjene på det!!! :yes:

Endret av tori13
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...