above Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei.. Jeg har en psu på 360 W som jeg har kobla, 3 harddisker på, dvd-rom, brenner osv.. Problemet mitt er at den ikke greier flere harddisker.. Jeg prøvde en harddisk til på 120 gb, men da ville den ikke starte så vidt jeg husker.. Er dette normalt at den skal klare så få komponenter? Er det noen sted jeg kan stille på strøm i windows slik at den klarer mer eller er det bare til å kjøpe en til psu og lodde den sammen med den andre eller kjøpe en med mere W? Takker for hjelp på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
[-Zippo-] Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Du sier ingenting om hva slags prosessor og skjermkort du har. Disse trekker mye strøm. Det er vell ikke en "billig" strømforsyning du har som Qtec?? Strengt tatt tror jeg du trenger en ny strømforsyning. Lenke til kommentar
above Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Har en chieftec strømforsyning Det blir vel til at jeg kjøper meg en ekstra da Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Ta og skjekk ut denne PSU kalkulatoren, da får du greie på hvor mye strøm du bruker. Power Wattage Calculator edit: leif Endret 16. desember 2004 av bluesman Lenke til kommentar
above Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Takker.. Det jeg fikk på testen var dette: Your Recommended Minimum Power Supply is 340 Watts! Så da sier det vel sitt. Så jeg får vel kjøpe meg enda en psu Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Takker.. Det jeg fikk på testen var dette: Your Recommended Minimum Power Supply is 340 Watts! Så da sier det vel sitt. Så jeg får vel kjøpe meg enda en psu skal egentlig ikke være noe problem da.. en kompis av meg har akkurat samme PSU'n Han har: 2IDE disker, 2SATA disker, 1dvd brenner, 1 dvd spiller, ati9500pro, nf7-s2.0 HK og en overklokket duron 1600 prossesor han har ingen problemer med å drive dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå