Spirograf Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Men d var rart at alle feilene dokket opp etter at jeg formaterte harddisken å la inn norsk xp. Bios på skjermkort er flashet, og d gjorde jeg i sommer, så jeg tviler på at d skal ha noe med at jeg fikk blå skjærm! Som sagt; SENskader kan oppstå ved at komponenter er for varme over lang tid. Det samme kan skje hvis man utsetter en komponent for statisk elektrisitet, det kan gå bra lenge helt til det ikke går bra i det hele tatt. Men du får prøve med engelsk versjon av XP først før du gjør noe annet Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Årsaken til blåskjermen (som jeg ikke kan huske å ha hatt i XP), har derfor med brukeren og bare brukeren å gjøre. Neida, det har bare ikke med brukeren. Har selv ikke problemer med noen av min pc'er nå. Men hadde i juli i 03, problemet var at ram brikkene ikke ville mere. Til tådstarter: skannet for spyware/torjanhest osv? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg bruker norsk Windows XP Professional SP2, og det fungerer for øyeblikket bra etter forholdene. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) er jo sånn da at data program er skrevet helt og holdent på engelsk norsk ligger over den engelske versonen . derfor kan det oppstå problemer i visse tilfeller. har du hatt engelsk program av xp så kan det nokk hende at en total rensing av registret pluss hardisk må til. Endret 17. desember 2004 av kvase Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Snodig hvor mange programvareposter som havner i "Annet om hardware". Siden tråden er godt i gang flyttes den til Windows. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 jeg har også bytta til Engelsk OS på begge mine datamaskiner. har vel egentlig ikke hatt Norsk Windows på noen av maskinene mine siden påska i fjor. jeg liker best Engelsk Windows jeg. har da både Windows 2000 og Windows XP på Engelsk. vet ikke helt om Norsk Windows er mer buggete enn det Engelsk Windows er, men jeg har blitt vant til Engelsk Versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå