ZeLoo Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hjelp!! jeg har kommet til level 4 på need for speed underground 2 på min x-box, men jeg kommer ikke lengre. har tatt outruns for å få uniques. ingen løp er på kartet. er det noe spesielt jeg må gjøre for å komme videre? få bilen opp i 6 stjerner kanskje?? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hjelp!! jeg har kommet til level 4 på need for speed underground 2 på min x-box, men jeg kommer ikke lengre. har tatt outruns for å få uniques. ingen løp er på kartet. er det noe spesielt jeg må gjøre for å komme videre? få bilen opp i 6 stjerner kanskje?? Skjekk om du har noen uleste SMS'er, det kan godt være at det står hvor du skal der. Lenke til kommentar
ZeLoo Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 nei jeg hadde ikke det.... er det ingen som har vært i denne situasjonen?? kjipt å stå fast slik. hvertfall nå som juleferien kommer. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 sjekk world mappet Lenke til kommentar
ZeLoo Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 har gjort det. er ikke noen races eller noe der. bare shops og slikt Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 har gjort det. er ikke noen races eller noe der. bare shops og slikt Det må da være et eller annet som må gjøres. Lenke til kommentar
ZeLoo Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 fant ut av det nå. jeg måtte bare ha en bil med 6 stjerner. slik at jeg fikk det dvd coveret. endelig kan jeg kjøre litt løp igjen takk for all hjelp folkens!! og ha en god jul!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå