slize Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei! Jeg skal gå til anskaffelse av en ny bærbar PC, og bestillingen må helst gå med posten i morgen, da jeg har lyst til å ha PCn liggende under juletreet siden det er en gave. Men jeg har enda ikke klart å bestemme meg for hvilken jeg skal ha. Valget står mellom en Elitegroup G556 og en Multinote CL56. Hvilken av disse ville du valgt? Jeg liker G556 fremfor CL56 pga aliminiumskabinettet som gjør at jeg syns den ser bedre ut, og at det er 2 års garanti mot CL56 som bare har 1 års garanti. Ulempen med G556 er at den bare har 2 USB porter, men kan jo kjøpe et kort og sette inn i PCMCIA porten sånn at jeg får fler. Så det jeg er ute etter er deres synspunkter og evt erfaringer slik at jeg kan ende opp med det beste kjøpet Hvis dere har noen andre alternativer til disse 2, må dere gjerne komme med dette også. Håper dere kan ta dere tid til å svare, for jeg setter stor pris på respons! På forhånd takk Lenke til kommentar
:.ELD.: Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei. Jeg er veldig godt fornøyd med min G556E! Jeg har ikke noe å klage på... Lenke til kommentar
laroys Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei.Jeg er veldig godt fornøyd med min G556E! Jeg har ikke noe å klage på... ...og jeg er veldig fornøyd med min cl56 (nå ble du sikkert klokere) Lenke til kommentar
:.ELD.: Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det er tester av begge maskinene på Dinside.no http://www.dinside.no/php/art.php?id=98472 Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Lurte på det samme for noen måneder siden, men valget falt på CL56 (kjøpte min fra digital impuls), da G556E fikk en del lunkne mottagelser i bl.a. testen på barbara.no (finnern ikke lenger) og blandt andre her på forumet (søk litt rundt). Har i alle fall fått inntrykk av at CL56 har bl.a. bedre batteri. Hørte også noe klaging i forhold til skjermen på G556E. Jeg er utrolig fornøyd. Den ser pen ut, den er slank, har meget bra batteri, god skjerm, har god plass (80GB), er lydløs og kraftig. Lenke til kommentar
erlendv Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Er også fornøyd med min CL56, men synes ikke at batteritiden er så god. Testet det nå med vanlig surfing (med WLAN på og fult skjermlys) og da holdt den kun 175 minutter. (Forventet rundt 240 min). Jeg synes ikke det var så bra, men dette er min første bærbare, så jeg vet ikke hvor mye lysstyrken og WLAN trekker. Hvor lenge holder din CL56 ut uten pluggen i? -Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå