Mozilla Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Heisann. Jeg måtte innstallere MSN 7.0 i stad (ikke spørs hvorfor). Saken er at når jeg scroller nedover i hovedvinduet kommer det en rar lyd. Høres ut som om den kommer fra PC'en. Skjønner ikke det helt. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 beskriv litt mer. ellers kan du jo trikse litt med lydkontrollene og se om det hjelper Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hva med å poste det i programvare-forumet? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Då får eg vere snill mod og flytte den over. Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Nei, det er ikke noe med lyden, det er det som er så fordømt rart! Lyden er skrudd fullstendig av. Men når jeg scroller i hovedvinduet (der hvor alle kontaktene vises) kommer det en hakke lyd. Fra PC'en på en måte. Og det forekommer bare når jeg bruker det programmer og scroller akkurat der. Hva i all verden kan det være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå