NisseMannH4X Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Bruker denne koden til å endre på utseende til scrollbaren på sia mi. Men det er visst bare i Internet Explorer at den "riktige" scrollen blir vist, i feks Opera og Firefox vises standars scroll. Hvorfor? Går det ann å endre på dette? www.fest-sentralen.tk body { scrollbar-face-color: #FFFFFF; scrollbar-shadow-color: #FF5500; scrollbar-highlight-color: #FF5500; scrollbar-3dlight-color: #FF5500; scrollbar-darkshadow-color: #FF5500; scrollbar-track-color: #FFFFFF; scrollbar-arrow-color: #FF5500; Endret 16. desember 2004 av NisseMannH4X Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Opera og Firefox har ikke støtte for scrollbarstyling, rett og slett fordi du ikke skal style heisene, igjen fordi de ikke tilhører selve nettsiden, men hver enkelt brukers nettlesergrensesnitt. Du kan imidlertid aktivere støtte for stylingen i Opera. Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Denne koden støttes bare av IE, og derfor er den ikke anbefalt å bruke heller. Edit: beaten in the last sec Endret 16. desember 2004 av huf Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Hvordan kan jeg få støtte i Opera? Noen som har noen andre og bedre koder? Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Som Mr.Berg sa, så kan du aktivere støtte for denne typen styling i Opera. Du setter det bare på i selve programmet. Når deg gjelder andre, 'bedre' koder, så finnes det ingen bra koder for styling av scrollbars. Av den enkle grunn at man ikke skal gjøre det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Litt OT: Jeg kommer ikke inn på UR.org for tida - gjør du, Eksos? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det gjør jeg ja. Navigasjonsbildene ser litt skralle ut men. Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg kom meg inn nå i hvert fall. Ser ut som Lokaltog driver å jobber mer med typografien. Menyen var i hvert fall litt annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå