L4r5 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg har to logitech quickcam pro 4000. Finnes det noen programmer slik at jeg kan dele et eller begge over nettet? Helst et gratisprogram med mulighet til å lage passord på cam'en... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Høh? Forstår ikkje? -- Eg bruker Camsource sjølv, - om du har ein linuxserver i huset, eller køyrer linux sjølv så er det eit utruleg bra program :] Tenkte eg skulle sette opp ZoneMinder, som er eit «overvåkningsprogram». Men, som sagt - Linux programvare. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Kjører desverre ikke Linux... Noen andre forslag? EDIT: Tror du pokker ikke jeg greide å få en skrivefeil i et så lite innlegg? Endret 7. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) jeg kjører selv 3 quickcam pro 4000 over nett, men har bare et aktivt akkurat nå, pga ressurs mangler.. cam serveren er bare på 700MHz (p3) og har bare usb 1.1, men dette ordner seg så snart jeg får ny server ..her: http://forfall.net Bruker activewebcam PRO 4.7 Endret 8. januar 2005 av ArticOC Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Jævlig med drikkevarer du har der a! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå