Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

POPUP !

Anbefalte innlegg

Tusen takk for att dere forstår att popup er en forfærdelig ting , ja her en dag jeg satt og skrev min novellesamling i office og var på nettet samtidig så spratt det opp en popup som jeg ikke så og som dere alle vet så ser vi forfattere lite på skjermen når vi skriver.

Det som skjedde var att markøren ble flyttet automatisk fra office og min novelle til popupen mens jeg skrev og dette så jeg ikke da jeg som sagt er forfatter og ser lite på skjermen mens jeg skriver.

Resultatet av dette var att jeg skrev ingenting da markøren var flyttet :sad:

Og jeg mistet ett lite avsnitt am min "berømte" novelle :sad:

Og det bare forsi noen salgsmenn ikke har skjønt eller vil skjønne hvor forstyrrende en popup kan være, ja jeg definerer dette som ett "innbrudd" og ett tyveri av en avsnitt av min novelle :sad:

Så nå sitter jeg her og prøver og fullføre min novelle og huske den texten jeg skrev men jeg er så frustrert att jeg ikke husker ordene , ja vi forfattere og folk ellers må jo kunne få arbeidsro mens vi samtidig er koblet opp mot nettet.

Så hardware.no takk for att dere skjønner alt dette og ikke kjører på som "overkommersialiserte" salgsmenn men som gode forbilder for det nettet som vi får i framtiden. ja da mener jeg att politikerne forhåpentligvis ettervært vil regulere dette med junkmail og popups strengere.

Så hva mener dere andre ? er ikke popups ett innbrudd og en forstyrrelse mot privatlivets fred og arbeidsro ?

Hilsen "Ari" :smile:

[ Denne Melding var redigert av: www på 2002-06-04 15:16 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-04 15:03, Holmesdale End skrev:

Det er jo kun vanlig reklame.

Alternativet til popups er jo å betale for nettsidene du er inne på. Uaktuelt spør du meg.

Popups er uansett en uting spør du meg. Kunne holdt seg til reklame på selve siden (så lenge de ikke blir for store)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...