www Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Tusen takk for att dere forstår att popup er en forfærdelig ting , ja her en dag jeg satt og skrev min novellesamling i office og var på nettet samtidig så spratt det opp en popup som jeg ikke så og som dere alle vet så ser vi forfattere lite på skjermen når vi skriver. Det som skjedde var att markøren ble flyttet automatisk fra office og min novelle til popupen mens jeg skrev og dette så jeg ikke da jeg som sagt er forfatter og ser lite på skjermen mens jeg skriver. Resultatet av dette var att jeg skrev ingenting da markøren var flyttet :sad: Og jeg mistet ett lite avsnitt am min "berømte" novelle :sad: Og det bare forsi noen salgsmenn ikke har skjønt eller vil skjønne hvor forstyrrende en popup kan være, ja jeg definerer dette som ett "innbrudd" og ett tyveri av en avsnitt av min novelle :sad: Så nå sitter jeg her og prøver og fullføre min novelle og huske den texten jeg skrev men jeg er så frustrert att jeg ikke husker ordene , ja vi forfattere og folk ellers må jo kunne få arbeidsro mens vi samtidig er koblet opp mot nettet. Så hardware.no takk for att dere skjønner alt dette og ikke kjører på som "overkommersialiserte" salgsmenn men som gode forbilder for det nettet som vi får i framtiden. ja da mener jeg att politikerne forhåpentligvis ettervært vil regulere dette med junkmail og popups strengere. Så hva mener dere andre ? er ikke popups ett innbrudd og en forstyrrelse mot privatlivets fred og arbeidsro ? Hilsen "Ari" :smile: [ Denne Melding var redigert av: www på 2002-06-04 15:16 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 En ting; ser du ikke på skjermen når du skriver? Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Hva med å installere popoff eller noe? Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Det er jo kun vanlig reklame. Alternativet til popups er jo å betale for nettsidene du er inne på. Uaktuelt spør du meg. Skaff deg heller et program som stanser disse "reklamesnuttene". Adsoff! er et bra alternativ, det finnes drøssvis av dem. Sjekk f.eks. http://www.download.com Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Du må jo se på skjermen når du skriver! Lær deg touch-metoden, det får du garantert mye igjen for. Det finnes et lass med programmer på nettet som lærer deg dette. Og vil du bli kvitt popups anbefaler jeg deg å installere Free Surfer. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 15:03, Holmesdale End skrev:Det er jo kun vanlig reklame.Alternativet til popups er jo å betale for nettsidene du er inne på. Uaktuelt spør du meg. Popups er uansett en uting spør du meg. Kunne holdt seg til reklame på selve siden (så lenge de ikke blir for store) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Skaff deg opera. der har du tre valg: 1. ikke aksepter popup 2. aksepter popup 3. opne popup i bakgrunnen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: borre skrev (2002-06-04 15:01):En ting; ser du ikke på skjermen når du skriver? Det gjør man da vel etterpå? Sikkert ikke alle som skriver touch... :- Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Noen som vet hvor jeg kan finne det gode GAMMLE touchy programmet/spillet? Der su skulle skrive ordet før tiden var ute?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Velg og vrak: http://makeashorterlink.com/?W11524EF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå