e321 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 lurer på hvem dette er... Gjallarhorn var ganske bra. Noen som har hørt noe mer fra karen? Er han her på forumet ? Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 lurer på hvem dette er... Gjallarhorn var ganske bra.Noen som har hørt noe mer fra karen? Er han her på forumet ? Hmmm. . . Du heter hvertfall Espen.. Spørr deg selv hvem du er så kanskje du finner svaret.. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 det stemmer jeg heter espen ja Men jeg er ikke DJ Espen A(dessverre)... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 En ganske god bekjent av meg. Han heter Espen Arntzen og bor i Trondheim. Han bruker dagene sine til å skape fengende nintendo-musikk. (Les: techno osv) Lenke til kommentar
e321 Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 ok...har han noe nettside eller noe med musikk? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 En ganske god bekjent av meg. Han heter Espen Arntzen og bor i Trondheim. Han bruker dagene sine til å skape fengende nintendo-musikk. (Les: techno osv) Kan du gi ham ei knehøne for meg? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 En ganske god bekjent av meg. Han heter Espen Arntzen og bor i Trondheim. Han bruker dagene sine til å skape fengende nintendo-musikk. (Les: techno osv) Kan du gi ham ei knehøne for meg? Møter han helt sikkert 2. juledag. *skriver ned ønsket til HalTan* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå