federal Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ok, er det noen som har mye negativ å si om fedora hvis man klarer å få alle oppdateringene? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ok, er det noen som har mye negativ å si om fedora hvis man klarer å få alle oppdateringene? Det eneste negative jeg egentlig kan si om fc, er at det er kort oppdateringstid på den (kort tid mellom versjoner) - noe som også kan sees på som positivt. Dessuten går det jo helt finfint å kjøre gamle versjoner også En annen ting er et det er veldig tydlig at fc er en beta for RHEL - noe som gjør at bugs av og til slipper i gjennom, og at ting ikke altid er skikkelig testa før det slippes i yum. Forøvrig gleder jeg meg til pup/extras etc. kommer på beina. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Fedora er ikke en beta, det er en videreføring av desktop/opensource avdelingen hos Red Hat. Mens Red Hat fortsetter å lage Server-distroer... Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) ........ Dobbel post Endret 24. februar 2005 av Mental Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Fedora er ikke en beta, det er en videreføring av desktop/opensource avdelingen hos Red Hat. Mens Red Hat fortsetter å lage Server-distroer... Nuvel. I *praksis* er det en beta for enterprise server/workstation/etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå