Nitrius Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Ingen som vet noe? hadde vært kjekt med litt informasjon om hva dette er. Vis noen har peiling på det. Edit: Noen les posten min nederst på side 8, trenger å vite hva det er, og hvorfor det skjer, og om det er mulig å få det til å slutte. Edit2: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=108967&cks=PRL det er en fin DVI kabel ikke sant? tror nemlig at det er DVI kabelen jeg har nå som jeg fikk låne, som kansje kan foråsake dette jeg opplever, vis det ikke er normalt da. Endret 1. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Har også fått min 1770NX og den er helt praktfull! Får desverre ikke brukt DVI enda siden mitt skjermkort har kaffe skader. Men det er helt sinnsykt deilig å gå fra 1x17" til 2x17" Endret 2. januar 2005 av Cloud Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 "...siden mitt skjermkort har kaffe skader..." det må være første gangen jeg hører den setningen men on topic er det noe sannhet i det noen sier at en 17" lcd er større enn en 17" crt pga at lcdene er 17" hvis de oppgis til det mens en 17" crt i virkeligheten har mindre faktisk skjermstørrelse ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er nok riktig ja, målte selve skjermfalten på LCD skjermen og den var 2 cm mindre i bredde enn 19 tommern min og i høyde var den like stor vis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er så fornøyd med NEC'en Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg spør igjen jeg, siden ingen svarer Satt noen dager med den medfulgte dvi-kabelen, og hadde ikke noen problemer med det bortsett fra at jeg gjerne ville ha dvi siden det er sterkt anbefalt av testpanelet her på hw. Så etter noen dager fikk jeg kjøpt en sånn kabel (200,- på expert) og var egentlig ganske fornøyd. Så begynner bilde å dette ut for meg. Med ugjevne mellomrom ble skjermen svart, uten noen form for feilmelding, og så kommer bilde tilbake igjen. Med unntak av 1 gang, fikk jeg ingen melding, men den ene gangen jeg fikk det, sto det out of range. Har 1280x1024, 60hz osv ( De samme instillingene som fungerer helt fint med dvi-kabelen ). Byttet tilbake til vga-kabel nå, og har sittet noen dager med det, uten å merke noen ting. Ut i fra det, tippet jeg at kabelen var syk, og leverte den tilbake til expert. Tror dere også det er kabelen, og skal jeg legge på noen kroner å kjøpe en ny en? Er jo selvfølgelig litt redd for at det samme vil skje med en kabel til 500 kroner... Merker forresten bedre overgangen til vga igjen, jeg synes bildet er noe skrapere med dvi.. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har ingen problemer med DVI kabelen. Den er av typen Digital DUAL, vet ikke om det har noe å si i forhold til Singel DVI (finnes det?). Lenke til kommentar
morgster Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ja, da var to stk 1770nx bestilt. en til meg, og en til brodern. tenkte å koble til 1770nx med dvi til spill og bruke den gamle samtidig til surfin o.l. Er det sånn at jeg burde angre på at jeg ikke kjøpe 1970nx? hvordan er disse to opp mot hverandre? så det var en butikk som hadde sistnevnte til 4500,- (eller noe) på ukens tilbud denne uka. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 jeg tror 1970nx er S-IPS panel med 25ms responstid hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) ber til han der oppe om at det ikke er pixel-feil på NEC'en som er bestilt Skal på LAN til helga, og hva er vel mere kjedelig enn å drasse på denne store 19" min EDIT: ingen pikselfeil Endret 6. januar 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har et lite problem med skjermen - om noken gidder hadde det vert flott med litt hjelp! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 ber til han der oppe om at det ikke er pixel-feil på NEC'en som er bestilt Skal på LAN til helga, og hva er vel mere kjedelig enn å drasse på denne store 19" min ikke vær bekyrmet hvis det er pixel feil, så tviler jeg på at pixelen er fullstendig død. du kan jo alltid bruke masseringsmetoden. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Bare for å få sakt det så trykket jeg på fullfør på komplett.no den 6.01.05 kl : 01:03 til denne skjermen : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305705&cks=PRL Gleder meg som en liten unge... håper jeg får den før helga Lenke til kommentar
morgster Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ja, nå var 1770nx'en min på plass. Jeg har kjipt en singel dvi kabel. Burde jeg ha kjøpt en DUAL dvi kabel? Vil jeg merke noe forskjell? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Når man har en LCD skjerm så er det lurt å ha på Vsync, så jeg lurer på om jeg skal ha det slått på i Driver instillingene eller skal jeg skru på det i spilla istede? Eventuelt hva har dere gjort slåå på Vsync i Driver Instillingene eller i spilla dere spiller? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 gjør det på driver innstillingene, "vsync alltid på" Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jeg får ikke til å sette opp hz til 75 på 800x600. Noen som kan forklare åssen jeg skal gjøre det? Går det i det hele tatt ann på DVI? Fikk det heller ikke til på D-SUB kabelen Endret 7. januar 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
Hellhans Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Fikk denne skjermen i dag og er kjempe fornøyd Går som en drøm i cs:s og Joint Operations Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 har noen her opplevd at det plutselig popper opp en blå dings/meny mitt på skjermen mens du spiller eller no... og det jeg lurer på er om noen veit hvordan jeg fjerner det ??? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 har noen her opplevd at det plutselig popper opp en blå dings/meny mitt på skjermen mens du spiller eller no... og det jeg lurer på er om noen veit hvordan jeg fjerner det ??? Tror det står på starten av denne tråden, husker ikke helt hvordan jeg fikk det bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå