hbrn Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ser godt at det er litt baklys på min 1770NX, men det er jo selvfølgelig på svart/mørk bakgrunn. Kan tenke meg dette blir irriterende hvis jeg skulle finne på å spille Doom3. Må vel leve med det, samme hvor pirkete jeg er. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Noen som vet hvordan jeg innstalerer de med fulgte driverne ? Er ikke noe setup fil, bare to filer. Dere andre som har den vet hva jeg mener. edit : Noen som vet om http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=296 denne DVI kablen kan brukes til skjermen ? Har et 6800 nu som støtter dvi også. Så jeg har tenkt og bestille denne kablen men er usikker på om det er riktig. Den var jo veldig dyr til og være en kabel så vis noen vet så venligst si ifra. Endret 21. desember 2004 av lanez-nor Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Noen som vet hvordan jeg innstalerer de med fulgte driverne ? Er ikke noe setup fil, bare to filer. Dere andre som har den vet hva jeg mener. edit : Noen som vet om http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=296 denne DVI kablen kan brukes til skjermen ? Har et 6800 nu som støtter dvi også. Så jeg har tenkt og bestille denne kablen men er usikker på om det er riktig. Den var jo veldig dyr til og være en kabel så vis noen vet så venligst si ifra. Så lenge det er en standar DVI kabel og skjermkortet støtter for DVI, så virker nok kabelen Skal bli digg til jul, håper jeg blir fornøyd med skjermen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 edit : Noen som vet om http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=296 denne DVI kablen kan brukes til skjermen ? Har et 6800 nu som støtter dvi også. Så jeg har tenkt og bestille denne kablen men er usikker på om det er riktig. Den var jo veldig dyr til og være en kabel så vis noen vet så venligst si ifra. Har samme kabelen. Trur ikkje den er farlig. =P Lenke til kommentar
meeg Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Noen som vet hvordan jeg innstalerer de med fulgte driverne ? Er ikke noe setup fil, bare to filer. Dere andre som har den vet hva jeg mener. 1. Åpne mappen "1770NX", høyreklikk .inf filen og velg install. 2. Åpne mappen "NaviSet", der ligger det en setup fil som du kjører. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Står 1 stk NEC 1770 på kontoret mitt og venter akkurat nå.. men får ikke hooka den opp før i kveld gitt... Ingenting slår julegavene man kjøper til seg selv. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg venter forsatt min fra netshop Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Takker for svar! Fikk testa den for døde pixler og etterslep var veldig fornøyd. Testet med srgb farge oppsett. Men måtte dessverre pakke den ned igjen etter testinga fordi jeg kan ikke bruke den før jul! huuh. Håper jeg får DVI kablelen før jul og. Noen som har brukt vga en liten periode og merka forskjell med overgang til DVI ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er så vidt jeg greier å vente til julaften, skal bli digg å få testa skjermen og forhåpentligvis blir jeg kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg hadde en død pixel på min, men den klarte jeg faktisk å fjerne ved å gnikke på den med litt bomull i 30 sekunder. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Vet ikke hva jeg gjør hvis jeg får en død piksel jeg ikke får "vekket til live" igjen.. Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Min 1770 NX ligger i skapet mitt hjemme. Kan ikke åpne den før Julaften. :\ hehe. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Fikk satt opp min igår.. men synes f eks at kanpper/ikoner/etc var litt "uklar".. sikkert bare en vanesak men. dvi-kabel, srbg-profil, rett oppløsning og det hele.. Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Noen som har bilder av den i real life? Da mener jeg den i fargen sort/sølv, for det er jo bare bilder av den i hvit/ sølv på hw sin test. Jeg vurderer å kjøpe meg den, men vet ikke helt hvordan den ser ut Så kan noen som har den i sort/sølv legge ut noen bilder av den?? Det hadde vært kos Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) bilde er ikke så stort, men sånn som du ser på siden der ser den ut som black/silver her Her Endret 22. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Den sorte er klin lik sett forfra, men plasten bak er sort, ikke hvit.. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ett problem jeg har... NaViSet programvaren som fulgte med ser ikke ut til å fungere heilt skikkelig? Er dette kun for analog tilkobling? Ingen? Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 bilde er ikke så stort, men sånn som du ser på siden der ser den ut som black/silverher Her Har sett de, men jeg spurte om real life bilder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Skiftet nettopp fra Native til sRGB og synes det ble en del bedre. Er veldig fornøyd med skjermen og har verken for mye baklys eller døde piksler. Det virker som om skjermene varierer i kvalitet, på en merkelig måte. Kan alle se om de får frem skyggen klart og tydelig på vedlegget: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Spørs hva du mener med tydelig, jeg greier værtfall fint å se at det er skyggen av hu der, sitter med en LG 99G 19 tommers CRT skjerm, men NEC 1770NX så hadde jeg sikkert sett forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå