Dizk Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 hei, noen som har peiling på hvorfor eg ikkje kan bruke handwritting i msn. folk kan gjøre det til meg men eg har ikkje sånn handwritting knapp.. har msn 7 beta.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Etter det jeg har fått med meg så må du laste ned og installere MS Journal Viewer. EDIT: Linky: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Endret 16. desember 2004 av TCi Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) *Der var det en før meg, typisk* Endret 16. desember 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 yay no funka det.. takker Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 *Der var det en før meg, typisk* yay no funka det.. takker Lenke til kommentar
Qubert Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Man kan også oppdatere til Windows Messenger 5.0.... Da funker det.. Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 okey men windows messenger har eg kvitta meg med Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 okey men windows messenger har eg kvitta meg med Smart avgjørelse! Tror nesten alle som vet hvordan man gjør det, har fjerna Windows Messenger. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Smart avgjørelse! Tror nesten alle som vet hvordan man gjør det, har fjerna Windows Messenger. Hvordan kvitter jeg meg med windows messenger? Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Klikk på start -> kjør og skriv inn følgende: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove da fjerner du windows messenger Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Klikk på start -> kjør og skriv inn følgende:RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove da fjerner du windows messenger takk Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Klikk på start -> kjør og skriv inn følgende:RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove da fjerner du windows messenger takk no problemo Windows messenger er sugen synes jeg alle som bruker den bør bytte den Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Hva vil dere anbefale å bruke hvis man ikke skal bruke messenger. Jeg bruker selv Trillian og er fornøyd, men finnes det andre bedre alternativer? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Klikk på start -> kjør og skriv inn følgende:RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove da fjerner du windows messenger takk no problemo Windows messenger er sugen synes jeg alle som bruker den bør bytte den Jepp! Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå