Gå til innhold

billige og bra dvd brenne plater

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville gått for ein BenQ DW 1620 Brenner. Vil påstå at det der den beste brenneren på markete, litt bedre enn Nec, og koster ikke masse heller.

har den selv og er kjempe fornøyd !!!! se litt rundt på forumet så vill du også finne ut at den er god.

696 må du betale for denne herligheten. (for mye?)

http://www.norwaydisc.no/webshop/product_i...&products_id=96

Hmm tror han hadde brenneren i orden :p var det ikke plater han var ute etter?

Ta en titt på disse webshoppene: norwaydisc og pxp

Se litt på denne tabellen over kvaliteten på forskjellige produsentene.

Skal du ha kvalitet, gå for Taiyo Yuden :thumbup:

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar

Jeg har brukt endel plater i det siste og har samme brenneren som deg. har testet ut endel, men har falt tilbake på verbatim sine. Disse er ikke de billigste, men ofte kan det bli dyrere å kjøpe de billigste som mange antaklig har erfart.

Siste gang jeg kjøpte betalte jeg 400kr for 50stk (netshop) synes ikke det er for dyrt selv om man får billigere på clas ohlson. Har en kompis som bare kjøper på clas ohlson og han er fornøyd med det. (tror han har en lite on brenner, og han har noen få feilbrenninger).

Du må og tenke litt på at hvis du skal ha platene lenge så bør de ha bra belegg slik at de ikke blir fort ripete og ødelagte på oversiden.

Lenke til kommentar

hehe, var tidlig på morgenen når eg posta den.

Gå på norwaydisc og bestil ePreformance platene. De koster rundt 3kr pr stykk og skal vere veldig god kvalitet på.

Viss ikke ville jeg kjøpt Verbatim Pastel (TY verdens veste plater) til 9.8 kr stykk :)

lykke til, og sorry for feilpost i stad :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...