Lone*Desert-Fish Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Netshop vet vel at når man kjøper noe nytt til PCen blir man sittende foran den lenge. Da er det viktig med energi så hva er vel bedre å sende med enn en Lion-sjokolade :!: Neste gang blir det kanskje Snickers Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg fikk IKKE godteri når jeg kjøpte varer for 6k hos netshop, men det var det eneste negative (om det kan spille negativt inn da) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Eg fikk ein sjokolade frå Hval Sjokoladefabrikk eller no sånt ein gong, knall sjokolade! Stå på Netshop! Mvh Espen Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg må si netshop overasker meg veldig. Det er vell den beste buttikken jeg vet om på hw ( vis de har varen jeg skal ha da) Handler en god del hw i løpet av et år både fra mpx, komplett og netshop. Men netshop er pri1 etter at jeg har sett mye god kritikk her på forumet. Det beste må vell være at jeg kan hente hw 2 timer etter at jeg har bestillt det. Kundeservicen aner jeg ikke noe om .. Bestiller, henter varen , og det hender at jeg får noe sjokkolade. Ikke hatt noe problem med no hw enda. Mpx liker jeg også veldig godt selv om jeg må vente ca 3 dager før jeg får varen. Har hatt et par retur og feil på hw saker med dem... de har vert kjempe flinke. Setter penger inn på konto etter ca 10 dager fra saken er meldt. ( 2 ganger) Men liker ikke vente tid så varer fra netshop er pri Komplett liker jeg ikke å bestille fra i det hele tatt. Da servicen jeg har fått der( blandt annet da de også hadde mulighet for å hente varer) Har vert grusom. Når de holdt på så prøvde de jo blandt annet å ta "haste gebyr" osv noe som ikke er lov i norge..... blei mektig sint når de også klarte å si at et helt død hovedkort fungere 100% 2 GANGER når det var HELT DØDT ........ Har også små bestillinger fra 3dfxcool, microplex kan ikke klage på noen av de. Netshop stå på. Dette liker vi som ikke tenker pris når vi handler varer, men på kundebehandlig. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Heeeey ikke kom her å fortell Netshop at vi ikke tenker på prisen! De aller fleste gjør jo det til en viss grad. Må ikke få Netshop til å tro noe annet... Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Dobbelpost, beklager. Endret 2. januar 2005 av Lone*Desert-Fish Lenke til kommentar
Hindmost Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bestille akkurat en skjerm, hardisk og en mini ipod fra netshop. Sendte en mail og spurte om de ikke kunne matche komplett's pris (slik som wolverine gjorde) Og det gjorde de! GG Netshop! Hilsen trofast netshop kunde fra denne stund Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jeg bestilte for et par dager siden en hel PC i løse deler til en venninne til 6200 kr, og sendte med stor optimisme (med denne tråden friskt i minne) en mail der jeg spurte om de kunne gi halv pris på en Nec 1760NX som jeg fant 3 av under demovarer, alle hadde 1 død pixel og var skjermer der kunder hadde brukt sin angrefrist. De gav ikke meg (min venninne jeg bestiller for) halv pris på en slik skjerm *snufs* så da må hun bruke en eldgammel 17" crt skjerm til hun har råd til lcd. Jaja, tror ikke netshop så lett får solgt disse skjermene men men. Jeg tror ikke at de får 2750 for brukte varer med en en død pixel. Døde pixler er temmelig upopulært blandt mange, og koster ikke mange hundrelappene mer for en helt ny skjerm uten døde pixler. Jeg handler uansett hos netshop denne gangen men det spørs neste gang... Endret 8. januar 2005 av Lone*Desert-Fish Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Dei tenkte vel slik: 1 kunde meir på lista for eit par hundre kroner eller ein kunde til Komplett? Netshop er bevisst på kundeservice og med alle fan-trådene den siste tida er det ikkje tvil i at dei vil behalde kvar einaste kunde, om det måtte koste litt av og til. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Støtter tankegangen til mannen(?) før meg... Det er utvilsomt god lønnsomhet på lang sikt å behandle alle kunder godt. En ting jeg ikke skjønner er hvorfor det skal være så knakende flott å få sjokolade... Det er vel litt billig å selge seg selv som stamkunde UTELUKKENDE for en sjokolade? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tenkte på det selv, personlig kan jeg bare ta en tier ut av lomma og kjøpe meg en sjokolade selv :] Lenke til kommentar
lps999 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Man skal passe seg litt for nesegrus beundring av webshop'er, de er ute etter å haie inn penger de også, som alle andre. Dette minner meg litt om en velkjent elkjøp taktikk, der også kan man matche/forhandle på pris hvis man spør. Men det er ikke alle som gjør dette, og dermed tjener de grovt på denne taktikken. Man kan selvsagt si at dette er verst for dem som aksepterer alle priser da, men det er jo litt feil uansett. Men det høres jo topp ut med servicen da, så de skal jo få den skryten de fortjener Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 det folk sier her er ikke at de velger netshop på grunn av sjokoladen, men det er jo selvfølgelig fint å få med noe ekstra... Selv syntes jeg en sjokolade er en veldig fin "bonus" etter at du har mekka på pc'en, og windows booter helt fint:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ...en veldig fin "bonus" etter at du har mekka på pc'en, og windows booter helt fint:) windows som boter helt fint på første forsøk? Tror du på julenissen også eller? Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg bestilte for et par dager siden en hel PC i løse deler til en venninne til 6200 kr, og sendte med stor optimisme (med denne tråden friskt i minne) en mail der jeg spurte om de kunne gi halv pris på en Nec 1760NX som jeg fant 3 av under demovarer, alle hadde 1 død pixel og var skjermer der kunder hadde brukt sin angrefrist. De gav ikke meg (min venninne jeg bestiller for) halv pris på en slik skjerm *snufs* så da må hun bruke en eldgammel 17" crt skjerm til hun har råd til lcd.Jaja, gjør ikke meg noe om netshop aldri får solgt disse skjermene nå. Tenk at de tror de skal få 2750 for brukte varer med en en død pixel. Døde pixler er temmelig upopulært blandt mange, og koster ikke mange hundrelappene mer for en helt ny skjerm uten døde pixler. Jeg handler uansett hos netshop denne gangen men det spørs neste gang.. må være noe av det dummeste jeg har lest hittil i år. småbarn.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Man skal passe seg litt for nesegrus beundring av webshop'er, de er ute etter å haie inn penger de også, som alle andre. Dette minner meg litt om en velkjent elkjøp taktikk, der også kan man matche/forhandle på pris hvis man spør. Men det er ikke alle som gjør dette, og dermed tjener de grovt på denne taktikken. Man kan selvsagt si at dette er verst for dem som aksepterer alle priser da, men det er jo litt feil uansett. Men det høres jo topp ut med servicen da, så de skal jo få den skryten de fortjener Det er noen webshops og butikker som faktisk ser verdien i fornøyde kunder også. Service betyr så utrolig mye. Sett lokkevarer og prisras til siden, det er ingenting som gir en så god følelese som når du føler at den du handler hos er takknemlig og tar vare på deg. må være noe av det dummeste jeg har lest hittil i år. småbarn.. Skal ikke påstå at det er det dummeste, men for å være helt ærlig så tror jeg ikke Lone*Desert-Fish har sett en skjerm med en død pixel før. I mange tilfeller så skal men jammen studere nøye under de rette forhold for å oppdage en død pixel, men klart er man uheldig (og pertentlig) så er en død pixel midt på skjermen ganske irriterende Uansett så er fortsatt skjermen verdt en del mer en halv pris Endret 7. januar 2005 av C4STOR Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Har altid fått god service hos netshop, sendte nylig en mail til de og spurte om de kunne ta inn den svarte utgaven av CoolerMaster Stacker kabinettet og da sa de at det kunne de ta inn ganske umiddelbart Skjokoladen er lekker edit: btw, svar kl 21.47 på kvelden Endret 7. januar 2005 av magio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå