Wolverine Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Bestilte meg DiNovo 2.0 på komplett for en drøy uke siden. Sett at datoen stadig blir skjøvet fremover og forventet dato er nå neste år. Så da datoen ble forskjøvet igjen ringte jeg like godt Netshop. Jeg så på web-en at de hadde varen inne, men likte ikke helt at prisen lå et par hundre over Kompletts pris. Netshop matchet derimot prisen til Komplett uten å mukke og sender varen til meg i morgen. Helt glimrende. Are Erlandsen meget fornøyd kunde Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Slikt liker vi! Men så har jeg ALLTID vært fornøyd med netshop også da... GO NETSHOP! Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Kan man forvente noe anna av norges mest serviceinstillte webshop Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Brutter'n bestilte laptop fra dem igjennom hjelpemiddelsentralen, fikk bærbaren, så at det lå vedlagt ett par cd-plater. Starta den opp for å installere windows. Dette var da rart, windows installert... ? Humm, det skulle det jo ikke være, sjekker litt mer så hadde de lagt ved windows. Det kaller jeg service... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg fikk med sjokolade når jeg kjøte LCDen min rett før jul Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Må bare si meg enig her, evig fornøyd. Kjapt og effektivt. Lenke til kommentar
kimmy Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kjøpte en haug med deler rett før jul. Alt kom noen få dager enere og alt funket 100% (kabinettet og hovedkortet var kanskje ikke 100% kompatible - men pytt pytt. Kun noen USB ledninger som ikke funker). Så er godt fornøyd (men jeg fikk ikke sjokolade!!!!) Lenke til kommentar
Confession Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har fått godteri hver gang jeg har kjøpt noe hos netshop. Netshop er bare konge! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har fått godteri hver gang jeg har kjøpt noe hos netshop.Netshop er bare konge! Jeg har alltid holdt meg til komplett.no, men når jeg hører dette har jeg lyst å handle på Netshop.... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bestilte meg DiNovo 2.0 på komplett for en drøy uke siden. Sett at datoen stadig blir skjøvet fremover og forventet dato er nå neste år. Så da datoen ble forskjøvet igjen ringte jeg like godt Netshop. Jeg så på web-en at de hadde varen inne, men likte ikke helt at prisen lå et par hundre over Kompletts pris. Netshop matchet derimot prisen til Komplett uten å mukke og sender varen til meg i morgen. Helt glimrende. Are Erlandsen meget fornøyd kunde Hva er det du liksom spør om da? For å få det billigere.... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Komplett er no bra dei Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har alltid holdt meg til komplett.no, men når jeg hører dette har jeg lyst å handle på Netshop.... Samme her, og det plager meg litt, for jeg har LYST å handle hos netshop, men de har ikke på langt nær samme utvalget som komplett. Jeg MÅ derfor holde meg til de store utsugerne. Gi netshop bedre utvalg så skal jeg være evig trofast. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg fikk med sjokolade når jeg kjøte LCDen min rett før jul Du fikk en Lion sjokolade du også? Lenke til kommentar
Wolverine Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Bestilte meg DiNovo 2.0 på komplett for en drøy uke siden. Sett at datoen stadig blir skjøvet fremover og forventet dato er nå neste år. Så da datoen ble forskjøvet igjen ringte jeg like godt Netshop. Jeg så på web-en at de hadde varen inne, men likte ikke helt at prisen lå et par hundre over Kompletts pris. Netshop matchet derimot prisen til Komplett uten å mukke og sender varen til meg i morgen. Helt glimrende. Are Erlandsen meget fornøyd kunde Hva er det du liksom spør om da? For å få det billigere.... Jeg sa at varen var billigere på komplett og spurte pent om de ikke hadde mulighet til å matche prisen. Enkelt og greit. De fleste butikker vil heller tjene mindre på en vare enn å få en misfornøyd kunde. Vil faktisk tro at selv om Netshop ville ha TAPT på salget ville de ha gjennomført det likevel. Are Erlandsen Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Detta er bra netshop, men så har de alltid vært bra også da=) Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg hadde en digidice en gang som strømforsyninga røyk i, jeg sendte en mail og spurte om de kunne sende meg en ny strømforsyning og det gjorde de !! Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Var også en av de som bestilte LCD, der var det med en lion sjokolade. Artig. Skjermen ble raskt levert og det var jo et bra tilbud, så jeg er topp fornøyd med handelen! Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Netshop Likte den lion-sjokkisen som kom med 1770NX-en min Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Netshop er helt på topp for meg. jeg har handlet der 2 ganger. Syns de har godt service, liker at jeg kan komme å hente varen. Syns det er dumt at de andre webshopene bare sender varen. når jeg bor i Sandefjord. Netshop.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå