consilium Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Les denne anmeldelsen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258928 Kan ikke anmelderen skrive skikkelig norsk? Det er vanskelig å finne hva hun ikke liker med filmen, eller hva som kunne ha blitt gjort annerledes. Jeg må si at denne anmeldelsen er den verste jeg noen sinne har lest Slutten var temmelig skral: Fornøyelig, bevares - og ideligen til utvortes bruk. Men lite over det gjengse. Når unntas Europols smarteste dame - og en fru Ocean umåtelig lik Julia Roberts. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Leser aldri anmeldelser fra VG, det beste er nok å lese anmeldelser fra filmsider som har skikkelig peiling på filmer Lenke til kommentar
consilium Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Jo, klart, men det hender man tar en titt allikevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Bevaremegvel den var sørgelig dårlig. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Fornøyelig, bevares - og ideligen til utvortes bruk. Men lite over det gjengse. Det han/hun sier er at filmen er grei hvis du leter etter overfladisk underholdning. Overatt til "G i norsk"-språk blir det vel noe slikt: For all del, dette er grei underholdning, og holdbart til overfladisk titting, men ikke noe over gjennomsnittet. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Var vel helt uinspirert til å skrive da, så personen satt der med noen settninger som man har funnet opp fra før, men aldri fått brukt. Det ekke lett å skrive når man ikke er inspirert. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2004 Fornøyelig, bevares - og ideligen til utvortes bruk. Men lite over det gjengse. Det han/hun sier er at filmen er grei hvis du leter etter overfladisk underholdning. Overatt til "G i norsk"-språk blir det vel noe slikt: For all del, dette er grei underholdning, og holdbart til overfladisk titting, men ikke noe over gjennomsnittet. Joda, det er forståelig, men er det noen vits i å skrive så avansert? Din versjon er jo mer enn bra nok for mannen på gata. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Så hvis personen som anmelder bruker noen ord du ikke er vant med, så betyr det automatisk at personen ikke skriver norsk? Okei. S, Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Man skulle tro at hun prøvde å tilpasse språket til de som interesserer seg for sånne filmer, og da ser jeg ikke vitsen med å skrive så avansert. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Dårlig språk, og ustrukturert og rotete oppbygning. Men konklusjonen var jo klar, dette er en småsjarmerende, men middelmådig film. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg synes den var veldig bra. Morsom og litt inspirerende Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Sånn er alle vg og dagbladet omtaler, ett par avsnitt uten sammenheng, der de bruker ett par ord som "beviser" at de har gått mange mange år på journalisthøyskolen -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå