The Terminator Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 I Partition Magic og i "Administrativ Tools" står det bare at disken er på 32,2GB, men den er jo på 80GB! Hva kan være galt? Dette er en ny Samsung disk og jeg har en annen Samsung disk på 80GB i fra før. Kjører XP med NTFS filsystem. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Da må du flytte på pinnen på harddisken. Den står nok feil. Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 hmm. Den står nå der hvor den skal være hvis den skal være "slave" og det skal den... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Du er sikker på at du ikkje ser det oppned. Skal ikkje påstå det men høyrest unektelig ut som om pinnen står feil. Sikkert muligt der er andre muligheter, men det har eg evt. aldri hørt om før. Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Ja.. Jeg vil jo ikke være bråsikker... men nå prøvde jeg omvedt plassering (dvs opp ned), men da ville ikke maskinen boote på grunn av manglene "boot disk"... Det er et par innstillinger som innebærer to pin-er men det er jo merkelig om det skal være nødvendig, ikke har jeg to pin-er heller... Endret 16. desember 2004 av The Terminator Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 hehehehe......jeg hadde ikke lest bruksanvisningen godt nok...! Hvis disken er over 32GB må man sette inn en pin til! ...at det skulle være en muliget å ikke gjøre det er meg en gåte da samsung ikke selger disker under 40gb..... jajaj. Kan ikke huske å ha set noen fler pin-er jeg da men.. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Der ser du . Dersom du har eit defekt hovedkort som du ikkje bruker kan der vere pinner som vil passe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå