Hr. Jenssen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg fikk som vanlig et mail fra Gamespy med det nyeste innenfor Gaming verdenen, og i dagens mail sto det noe om et såkalt "Desert Combat 8.1"! Hva er dette? Er det bare DC Full i en ny forkledning, eller ER det en ny versjon? Jeg trodde ordet "FINAL" betydde noe, jeg!!! Du kan finne det her: http://www.fileplanet.com/files/140000/148473.shtml Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 dette er vel en oppdatering av DC Extended? ikke DC Final Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 ja leste litt nå www.dcxtended.com hmm veldig få servere å finne på ase. Har aldrig testa det, men det virker ikke så veldig bra siden det er så få servere som kjører det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Fjernet litt totalt irrelevant pjatt. Kutt ut, ellers vanker det advarsler. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er så få servere med DC:X fordi det er ytteligere 5-600 MB å laste ned, og det gidder ikke de som synes at "ingenting slår origialen". Jeg elsker DC:X, og vil ikke tilbake til DC:Final pga. de modifiseringene som er gjort i DC:X... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå