chokke Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har sett på fribryting og er klar over at det er falskt, men Smackdown og RAW er det eneste som går på Z-TV/TV3? Har hørt om "survivor series" men sendes ikke det i norge? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Survivor Series sendes ikke i Norge. Der møtes fribrytere fra både RAW og SmackDown!, personlig skulle jeg likt å se en kamp mellom Undertaker og Tripple H. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Liker dere virkelig å se på den dritten?Det er noe av dummeste jeg har sett. Hvor gamle er dere?Se heller på barnetv,det er mindre barnslig det. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Liker dere virkelig å se på den dritten?Det er noe av dummeste jeg har sett.Hvor gamle er dere?Se heller på barnetv,det er mindre barnslig det. Noen kamper er barnslige. Det kommer an på hva fribryterene har avtalt med hverandre. Kampene mellom Randy Orton og Tripple H ser koreograferte ut, og de slår ikke en gang skikkelig. Kampene mellom JBL og Undertaker derimot, er voldelige og blodige. JBL slo f.eks hodet til en annen fribryter i en ståltrapp slik at han besvimte, og Undertaker chokeslamet JBL på et bord med flere glass. Ja, det er et koreografert sceneshow, ikke en sport, men konge er det! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 UFC som er best uansett. der møtes alle kampsportgrenene mot hverandre i ringen som kalles "The Cage". går vilt for seg Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er Undertaker med i gamet enda? År og dag siden jeg har sett WWF og lignende. Morsomste kamp jeg kan huske var mellom The Undertaker og Yokozuna(?). At U faktisk klarte å løfte Y over hodet og holde han skjønner jeg enda ikke..... Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Kampene mellom JBL og Undertaker derimot, er voldelige og blodige. JBL slo f.eks hodet til en annen fribryter i en ståltrapp slik at han besvimte, og Undertaker chokeslamet JBL på et bord med flere glass. Ja, det er et koreografert sceneshow, ikke en sport, men konge er det! Lekeslåss han med en høyttaler? Endret 21. desember 2004 av egmur Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er Undertaker med i gamet enda? År og dag siden jeg har sett WWF og lignende. Morsomste kamp jeg kan huske var mellom The Undertaker og Yokozuna(?). At U faktisk klarte å løfte Y over hodet og holde han skjønner jeg enda ikke..... Undertaker er med i WWE SmackDown! i dag også. Undertaker er ekstremt sterk, han er 203 cm høy og veier 137 kg, og han klarte tross alt å chokeslamme JBL (134 kg). Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Kampene mellom JBL og Undertaker derimot, er voldelige og blodige. JBL slo f.eks hodet til en annen fribryter i en ståltrapp slik at han besvimte, og Undertaker chokeslamet JBL på et bord med flere glass. Ja, det er et koreografert sceneshow, ikke en sport, men konge er det! Lekeslåss han med en høyttaler? Når jeg nevner JBL, mener jeg ikke en høytaler, men John Broadshaw Layfield, en som virkelig har klart å leve ut den amerikanske drømmen! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 UFC som er best uansett. der møtes alle kampsportgrenene mot hverandre i ringen som kalles "The Cage". går vilt for seg Nå ja, det kalles egentlig "Octagon" ikke "Cage". Men skal ikke pirke Tildels enig med deg. Wrestling blir kjedelig, men foretrekker Pride FC fremfor UFC. Mange av de samme folka der, men Pride FC er større, å det er mer penger der. De fleste av de beste i UFC går ofte over til Pride FC etter hvert. Har det meste av begge deler liggende, å må bare si at det er RÅTT. Ikke noe skuespill, bare flatt jern full contact til en blir slått K.O, gir seg eller ikke er istand til å forsvare seg lengre. Putt inn hvem du vil av Wrestlerene, så hadde de blitt bært ut på en båre etter 5 minutter. "Reality beats fiction by far!" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Wrestling er imho en sport. Iscenesatt: JA, men det er også meget fysisk krevende, noe som jeg mener kvalifiserer det til å være en slags sport. Noen som vet hvordan det gikk i kampen mellom JBL, the Undertaker, Eddie Guerrero og Booker-T? Og hva med tittelkampen som Van Dame og Rey Mysterio ble lovet? Rob Van Dame og Rey Mysterio i imho de råeste wrestlerne der ute. Makan til tricks skal du lete lenge etter - enormt show! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Rob Van Dame og Rey Mysterio i imho de råeste wrestlerne der ute. Makan til tricks skal du lete lenge etter - enormt show! Jeg vil si at den råeste er Undertaker, kampene hans er virkelig voldelige, og han får kampene til å se ekte ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Joda, tenkte egentlig mest på RVD og Rey som tag team. Rey har noen sinnsvake 619's og for ikke snakke om RVD's sunset flips og alt det andre jeg ikke kan navnet på. Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Wrestling er imho en sport. Iscenesatt: JA, men det er også meget fysisk krevende, noe som jeg mener kvalifiserer det til å være en slags sport. Noen som vet hvordan det gikk i kampen mellom JBL, the Undertaker, Eddie Guerrero og Booker-T? Og hva med tittelkampen som Van Dame og Rey Mysterio ble lovet? Rob Van Dame og Rey Mysterio i imho de råeste wrestlerne der ute. Makan til tricks skal du lete lenge etter - enormt show! JBl beholdt beltet. Heidenrich saboterte kampen for undertaker igjen. Undetaker ga JBL, Eddie og Booker en real omgang! Rey og Rob beholdt beltene. De vant beltene på smackdown noen dager før armageddon. Mine favoritter er: 1.HBK (ingen over, ingen ved siden av) 2. Christian aka Captain Charisma 3. Batista (nå får vel HHH juling av Batista i New Year's Revolution 9 jan elimination chamber!) Da blir han endelig face. JBl beholdt beltet. Heidenrich saboterte kampen for undertaker igjen. Undetaker ga JBL, Eddie og Booker en real omgang! Rey og Rob beholdt beltene. De vant beltene på smackdown noen dager før armageddon. Mine favoritter er: 1.HBK (ingen over, ingen ved siden av) 2. Christian aka Captain Charisma 3. Batista (nå får vel HHH juling av Batista i New Year's Revolution 9 jan elimination chamber!) Da blir han endelig face. Kampen der blir bra...HHH vs Batista vs Chris Benoit vs Y2J vs Edge vs Randy Orton (blæh) Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Neh, wrestling er for unger, ufc er for ordentlige gutter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå