Gå til innhold

Blogg til slakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ey! Har du stjålet innhold fra bloggen min? :!:

Gi menyen mer luft fra venstresiden, og egentlig tror jeg at jeg ville tatt vekk bullets i den. "Navigation" synes jeg i dette tilfellet er overflødig.

Kjedelig bakgrunnsfarge i forhold til designet, som fort kan gjøres mer spennende.

Kantlinjene på alle boksene virker veldig uskarpe, ser ut som dårlig komprimering, selv om det sikkert ikke er det. Fiks.

Hvorfor har du bare en halvveis gjennomført kode? Tabeller noen stedet, og div noen steder, gir ikke helt mening. Ta steget helt ut når du for det første er i gang.

Lenke til kommentar
Ey! Har du stjålet innhold fra bloggen min? :!:

JEg måtte ha noe... var tilfeldigvis inne på din - og rappet det (håper det ikke gjør noe... :blush: )

Gi menyen mer luft fra venstresiden (...) tatt vekk bullets (...)

- Okey

Kjedelig bakgrunnsfarge

- Skulle egentlig ha det vledig rent, men hjelper annen farge? (which one, pick one...?)

Kantlinjene på alle boksene virker veldig uskarpe

- Det var måten jeg lagde de på, måtte til med blur

Hvorfor har du bare en halvveis gjennomført kode?

- Fordi jeg bare har holdt på i 5 dager(med web-designing)... også fikk jeg noen problemer underveis som fikk noen merklige løsninger :(

Endret av Dasse
Lenke til kommentar

Dersom det er bare du som skal skrive i denne bloggen er vel: Written by xxxx xxxxxxxx litt overflødig.

BBcode forklaringen kunne vel vært litt mere spredt ut. Nå er de litt sammen klumpet.

menyen er litt langt til venstre nå imo.. :p

Hvor er header bildet fra anyhow..

Lykke til

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Hehe... Ja, jeg kan sikkert fjerne navnet mitt fra den "written by" tingen.

BBcodes kan jeg fikse - takk for tipset :)

Menyen langt til venstre?

Ironisk ment? eller vil du ha den lengre til venstre igjen? :nei:

Brukte dette bilde - husker ikke hvor jeg fant det.

btw: jeg får ikke skiftet språket på cutenews-(fork)... Jeg vil ha Norsk, ellers må jeg nesten skifte alt til Engelsk... :cry:

post-76-1103212967_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Litt mousesover på menyen hadde gjort seg, og ja jeg synes menyen burde flyttes litt til venstre nå som du har fjernet bulletene.

Når det gjelder comments burde du kanskje legge ut hele navnet.. ikke vet jeg. jeg trodde det var i selve bloggen at navnet var.. ikke i kommentaren :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har fikset ":hover" nå... Hvet ikke hvordan, men jeg fikk rød til å passe veldig godt ;) (ihvertfall med FireFox)

Jeg vet ikke om jeg vil 'sprite' opp siden... får se om jeg gjør noe med header-skriften, men lar den være sånn ihvertfall en dag til.

- Er lett å bytte ut et bilde, men å bytte ut store deler av kodene er verre.

Jeg sier meg fornøyd for nå og begynner og sette sammen siden og fikse noen ordentlige news

Lenke til kommentar
Tips: Bruk den dominerende orangefargen som er i header også som hover.

"Godt observert!"

- Skal teste det

edit: likte ikke det helt... beholder rødt jeg. Så lenge du ikke tenker over det passer det inn...

Begynner du f.eks. å stirre på header'en, ser du plutselig - "oj, den passet ikke så godt inn heller"...

Endret av Dasse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...