FuglFøniks Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ddos : http://www.passit.no/philip/ Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 sommerflørt er bare zå bra azzz.. 10hi Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 *k9s* .... Nei død over den sangen ... Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sommerflørt er noe det VÆRSTE som har skjedd med "hip-hop" norge siden: hvem vet? Hva synes du om denne utdritinga av hip-hop? helt jævli. kan til nød gå ann med musikkvideo uten lyd og nistirring på sandras pupper Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sangen er vel ikkje heilt i toppsjiktet nei, men det er faktisk ein bra beat i sangen... (Som blir ganske ødelagt av dårlig rap) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Denne sangen hadde ikke vært noe hadde det ikke vært for Sandra, og Sandra hadde ikke vært noe uten utseende og puppene sine. Merkelig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dårlig gjort å ikke legge opp alle "sandra-i-våt-bikini"-bildene Philip garantert tok og sitter og runker til på fritida. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dårlig gjort å ikke legge opp alle "sandra-i-våt-bikini"-bildene Philip garantert tok og sitter og runker til på fritida. :!: Haha, tenkte i de baner jeg også når jeg så hvordan han tafset på henne i videoen Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nei, jeg har ikke hørt den. Glad? Ja. Og jeg finner ikke det glisne babyansiktet til Sandra så meget "sjarmerende", hun er ikke søt, og hun passer minst av alt inn i en sang. Det går for langt når det er rap med en Jonna-etterligning. Personhets? Ja takk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvem bryr seg om det "glisne babyansiktet"? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hørte sangen nå, den var rett og elendig :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvem bryr seg om det "glisne babyansiktet"? [img.]http://home.online.no/~tom-rf/4s.jpg[/img] *humpe på* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvem bryr seg om det "glisne babyansiktet"? Skjønner hvor du vil hen Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ja vil dit selv jeg Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 eeam dama er lugn, men musikken er ikke akkurat like vakker. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 99% her inne mener ikke hun skalsynge for dem heller da så. Går bra. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sandra ser ikke ille ut, men låta er grusom, særlig teksten. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Mr. Philip :!: for en liten fitteunge! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Mr. Philip :!: for en liten fitteunge! snær totalt enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå