DJ_Dark Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) jar ikke hørt den og har heller IKKE planer om det!! selv om sandra er fin da EDIT: hvis man ser på videoen så er det vel bare å ta på mute å ikke høre etter å bare se på sandra.. Endret 16. desember 2004 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Begynner å bli lei av disse "jeg skal koseræppe trusa av deg"-sangene... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Rææva låt Nice Sandra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 PHILLIP!! Innsendt av: Mammaen til Phillip., 16/12 - 2004 kl: 13:45 Kan du bare holde kjeft Phillip! du er så utrolig høy på pæra og dritt! bare hold kjeft! det var ikke slik jeg oppdro deg! :-( Faggot... Hilsen Philip Musikk videoen ders suger! sangen suger! og Philip suge! Men Sandra e me gla i! IKKJE SYNG ØSTLANSK MER SANDRE! Hold deg til Nordlansk! du er glad i å suge du. Hilsen Philip Det har gått gjetord til verdensnavle (brusgård i Danmark) om denne herlige sommerlåta!!!! Jeg husker selv min første sommerflørt i toogåtti, gud det var deilig. Og denne låta bringer meg rett tilbake. Men husk nå Philip; at dere skal stå fram som et godt eksempel for både gamle og unge, så ikke være så krass i kommentaren. Det kan faktisk treffe folk ganske hardt i brystet. Anyways som man sier her sørpå, lykke til videre! Hilsen Layla på toogførr begyn og grin Hilsen Philip Du e jo fette frekk. Har aldri opplevd en så jevla opplåst dritt, du skal liksom svare folk høflig. Skal ikke du være et forbilde? din forbanna kødd.... Du e fette gærn, et en hæstkuk! *asshole* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Sandra har en forferdelig kjedelig stemme. Syns ikke hun er noe pen heller. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Syns ikke hun er noe pen heller. Uansett, den sangen kunne godt blitt i Thailand eller hvor det enn var... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Denne "Philip" er en direkte talentløs rapper. "Rimene" stinker, attituden er påtatt, og flowen er ikke-eksisterende. Sandras stemme er totalt uinteressant, hun funker bare som merkevare (les: frontparti) i denne låta. Gitarkompet var litt pent, dog. Helt enig Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hun ser ut som ei lita skjøge! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Peppe: Syns svaret fra Phillip til en eldre dame var en höjdare. Hun syntes sangen var fin og bringte tilbake gode minner fra hennes ungdom og ba ham pent å prøve å være litt høflig med å svare folk (forresten, må de svare på alle spørsmålene, er det ikke bare å la være når spørsmålene blir stygge?). Svaret hans: Begyn og grin Fjortiss ja.. :!: Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er jo bare unger da. Kan ikke disse dem på samme grunnlag som rappere på rundt 30 som har holdt på i 10-15 år! Slike sanger kommer jo gjerne inn på hitlistene, og bør jo derfor være bedre enn alt som ikke kommer inn. Kort sagt, er du i toppsjiktet, bør du tåle sammenligning. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er jo bare unger da. Kan ikke disse dem på samme grunnlag som rappere på rundt 30 som har holdt på i 10-15 år! Oppfører ikke superkule Philip seg som om han er minst like flink som de som har holdt på i så lenge? Les hva han har skrevet og si at han ikke fortjener å høre det som blir sagt om han. (Sandra har heller ikke noe hun skulle sagt, hun meldte seg tross alt på Idol. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 "HAHEHAHEHAHEHHAHEHAHEHHAE" er min respons! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Fryktelig sang, men Sandra ser godt ut i den gule toppen. Philip føyer seg til rekken med talentløse norske rappere med drittungekompleks. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Fryktelig sang, men Sandra ser godt ut i den gule toppen. Philip føyer seg til rekken med talentløse norske rappere med drittungekompleks. Amen. Det er akkurat det han gjør. "Dette er en bil - og du bestemmer farta" -Phillip ... SERIØST???? Ja men Sandra ser ytterst bra ut ellers og hun. Men det redder ikke denna fadesen av en sang. Haha ... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 "Du var så sinnsykt fii-iii-n azz" "Sku' ringe deg eller sende en mail til dæ'. Skrive en melding i verste fall skrive et brev til dæ'" "Vedder for at du liker masse oppmerksomhet, det gjør alle jenter, så jeg skreiv et vers me're" Dette er så lavmål at det er skummelt. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det eneste som redder disse grusomme crap-hop gutta, er alle di fine damene di har med i video'ene sine Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det værste er at det virker som Sandra er sjarmert i senk av denna wannabe'n i alle interjuvene jeg ha sett av dem sammen! "Er dere et par?" - interjuver "Thihihi...knis... ingen kommentar" - Sandra "Nei du få'sche viddionn da øtt å sjekke forholda sjæl" -Phillip Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 "Er dere et par?" - interjuver"Thihihi...knis... ingen kommentar" - Sandra "Nei du få'sche viddionn da øtt å sjekke forholda sjæl" -Phillip Haha, Philip er jo rene riks-klysen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå