Khalifen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Sommerflørt er noe det VÆRSTE som har skjedd med "hip-hop" norge siden: hvem vet? Hva synes du om denne utdritinga av hip-hop? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hater den sangen av hele mitt hjerte... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=345341&hl= Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Nei, dn r QL! Er berre glad eg ikkje har hørt den igrunn. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 tja... -er jo ikke direkte ufyselig å hvile øynene på hu derre Sandra da... mmmmm. musikk sa du ......"nei det har jeg IKKE hørt" skal høre etter neste gang. lover... skal virkelig prøve.... mmmmm... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har ikke hørt den jeg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 tja...-er jo ikke direkte ufyselig å hvile øynene på hu derre Sandra da... mmmmm. Jeg håper det bare er en syk spøk. Hun ser jo ufyselig ut, og ikke ser ikke minst ut som hun er dummere enn et brød. (Ja, greit, det blir litt subjektivt. ) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Med fare for å erte på meg alle hip-hop-fans på forumet.... Synes det høres ut som all annen hip-hop. Utrooolig kjedelig. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Sandra er nice. Endret 16. desember 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har ikke hørt den, ingen planer om det heller. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har ikke hørt den, ingen planer om det heller. Det er bra....endelig en som har forstått det...har lest om den sangen der.....huff...hørtes ikke bra ut... Har helelr ingen planer om å høre den tror jeg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Synes egentlig de har valgt litt feil tidspunkt å vise sangen på... SOMMERflørt liksom. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Synes egentlig de har valgt litt feil tidspunkt å vise sangen på... SOMMERflørt liksom. det er jo som sandra så fint svarte på vg.no en del av poenget.. at de lixom lengter tilbake til sommeren... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Aha, sånn det henger sammen. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Er berre glad eg ikkje har hørt den igrunn. Ja. Tror jeg skal fortsette sånn en stund hvis jeg kan faktisk. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 tja...-er jo ikke direkte ufyselig å hvile øynene på hu derre Sandra da... mmmmm. Jeg håper det bare er en syk spøk. Hun ser jo ufyselig ut, og ikke ser ikke minst ut som hun er dummere enn et brød. (Ja, greit, det blir litt subjektivt. ) syk spøk? nei du har nok bare andre ønsker enn meg, -skikkelig søt er'a , Det er en par gode fordeler med hu ja... mmmm.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Denne "Philip" er en direkte talentløs rapper. "Rimene" stinker, attituden er påtatt, og flowen er ikke-eksisterende. Sandras stemme er totalt uinteressant, hun funker bare som merkevare (les: frontparti) i denne låta. Gitarkompet var litt pent, dog. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har ikke hørt den jeg. Du er heldig Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Sangen er ræva, men videoen er feet! Idol-sandra har jo et enormt frontparti *sikle* Jaja, han dærre filippP kan jeg bli spart for. Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 philip er en flink rapper Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det er jo bare unger da. Kan ikke disse dem på samme grunnlag som rappere på rundt 30 som har holdt på i 10-15 år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå