Åsmund Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hay. lasta ned cutenews og i readme står det at jeg skal chmode alle filer under data mappa til 777. Jeg åpner alle filene i notisblokk i denne mappa men jeg finner ikke chmod på noen av de. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Du kan CHMOD'e filene via din FTP-klient, når du har lastet dem opp. (Regner med dette skal brukes på en konto av noe slag.) Som oftest er det bare å høyreklikke på filen når den ligger på server og velge "CHMOD", for så å sette "verdi". Avhenger nok kanskje litt fra hvilket program du bruker til å overføre filene med. CHMOD Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 dette får jeg opp uansett. nyhetene funker men er det noe spesielt je gmå gjøre med templates? Error! the template cutenews/simple.skin.php does not exists, note that templates are case sensetive and you must write the name exactly as it is Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Akkurat lagt inn cutenews på et par sider. Hadde problemer med å cmode via ws ftp. Filene i mappe osv ble i cmoda. Måtte da ta filene manuelt i browsern... --> ft.???.?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå