Gå til innhold

K700 vs SX1

MarkusG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

følger med datakabel makos.

Jeg vil dog gi det et råd makos, og det er følgende:

Vær vennlig og gjør litt research før du spør og graver om alt mulig. Fra det enkle spørsmålet til de mer avanserte. Det er lov til å lete etter svar på sine spørsmål. finner man ikke svar, kan man spørre.

Lenke til kommentar

SX1 har en enorm fordel over K700i siden den bruker SymbianOS, som tillater mye mer avanserte og funksjonsrike programmer enn de puslete Java-programmene de fleste telefoner må næye seg med.

Den gir mest for pengene når det kommer til funksjoner, og dessverre også størrelse. Dårlig batteritid, ja. Men med programmer som SmartMovie, AgileMessenger og OggPlay...

Hvis du får begge for 1 krone, burde du ta SX1. Mer funksjonsrik telefon skal du lete lenge etter til den prisen.

Lenke til kommentar
Hvilken synes dere gir mest for pengene av disse?, begge koster 1 kr med tele 2 pluss på Siba i Trondheim.

Hvordan får du det til?

det står jo at k700i koster 600 kr med tele2, og SX1 1500 kr

jeg vil og ha k700i til 1 kronee...!

hvorfor er det forskjellig pris i butikkene rundt omkring i landet? :(

Lenke til kommentar
Hvilken synes dere gir mest for pengene av disse?, begge koster 1 kr med tele 2 pluss på Siba i Trondheim.

Hvordan får du det til?

det står jo at k700i koster 600 kr med tele2, og SX1 1500 kr

jeg vil og ha k700i til 1 kronee...!

hvorfor er det forskjellig pris i butikkene rundt omkring i landet? :(

K700i var et åpningstilbud fra Siba når de åpnet ny filial i Trondheim. De hadde kun 250 stk tilgjengelig. Samme åpnigstilbud var å få på Liertoppen tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...