Gå til innhold

Rome Total War: Hvilken faction er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er egnetlig ikke helt sikker på hvilken den beste er, de er ganske godt balansert,

 

Carthage og selucid er veldig gode,

 

Carthage har Peoni infantry som blir ganske gode når du får oppgradert dem, de har secred and infantry og cavaleri, de har catapulter, og alle 3 elefanter.

 

selucid har Silver shield pike men, som er veldig gode og har LANGE spyd, de har Silver shield legioners som er minst like gode som Legioneri cohort, og de har cataphracs, og champion cavaleri. de har også elefanter og catapulter, en de har den ulempen at de far ikke noe bra før byene dems går over 12000, så de blir aldrig store med mindre du spiller dem.

Lenke til kommentar

hmm, spiøte som julii på campaign på hard/hard. og tok hele gaul og 70% av germanerne uten å tape mer en to kamper på land jorda. (ene var det et regiment med hastatis mot 600 warbands :). ) Men greek citys eier jo lt på campaign map ('hvertfall med R:TR). du får jo armoured hoplites emd en gang, og da er det gg til makedonerne. Og når du har hele hellas, har du vunni

Lenke til kommentar

okei, takk skal du ha! Og når kan man gå imot roma? jeg synes da jeg er sterk nok jeg da men.. xD Spania, Gallia, Britannia, deler av afrika og min lille favorittøy Palma har jeg nå, men.. Og hva består den hæren som står utenfor senatet hele tiden av? Pratorians? xD

Lenke til kommentar
okei, takk skal du ha! Og når kan man gå imot roma? jeg synes da jeg er sterk nok jeg da men.. xD Spania, Gallia, Britannia, deler av afrika og min lille favorittøy Palma har jeg nå, men.. Og hva består den hæren som står utenfor senatet hele tiden av? Pratorians? xD

send spion for å sjekke. du må ha mye popularitet hos folket for å gå til borgerkrig. ;em ikke angrip senatet først, for da må du slåss mot begge de to andre familiene

Lenke til kommentar

jeg liker greek cities veldig godt, når de har spartan hoplites og noen archere er de ganske vanskelige å slå, syns jeg. (og noe kavaleri til å knuse de som flykter)

 

det er litt synd at det tar lang tid før du får SpartanHoplites, men armoured hoplites gjør nytten svært lenge. bruker alltid to uniter men AH som support på flankene.

 

romerne er jo også bra da. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...