r0zie Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hallo, har fått tak i en bryter til en vifte jeg har i sidedøra på pcen som bråker noe volsomt. Så lurer jeg litt på ossn ledning jeg skal sette bryteren på, det er en svart og en rød. (den røde går til den gule på strømmen som går til pcen) litt vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Du får egne brytere som er laget spesielt for vifter. annbefaler å bruke det i steden for noe greier du lager selv. Løsningen på mye bråk kan være vifte styring.. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 er egentlig ikke nøye hvilken leder du bruker. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det er akkurat det samme kor du setter den. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 ok, takker Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Du får egne brytere som er laget spesielt for vifter. annbefaler å bruke det i steden for noe greier du lager selv. Løsningen på mye bråk kan være vifte styring.. har allerede viftestyring, og hjalp lite. Har allerede kjøpt en bryter - lurte bare på om det var samme ossn ledning jeg tok bryteren på. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 tror begge funker. jeg mekka bryter av bryteren til en gammal lampe Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Begge funker, sålenge du bryter kretsen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå