Gå til innhold

Allt for lite testing på overklokking.no

Anbefalte innlegg

Jeg synes Overklokking.no skule hatt flere tester jeg før var det nesten en test vær uke eller mere men nå kan det hendet at det er 1 test vær 3månte eller no sanver masse tester av CPU kjøler vifte tester og chipset kølere tester og sånt og jo det er allt for mange tulle tester og sånt som sån bokse åpneren dere lagde og sånt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes Overklokking.no skule hatt flere tester jeg før var det nesten en test vær uke eller mere men nå kan det hendet at det er 1 test vær 3månte eller no sanver masse tester av CPU kjøler vifte tester og chipset kølere tester og sånt og jo det er allt for mange tulle tester og sånt som sån bokse åpneren dere lagde og sånt

Hmm. Kunne du satt mere komma og punktum?

Blir litt vansklig og lese,

sorry ot

Lenke til kommentar

Jeg synes Overklokking.no skule hatt flere tester, jeg.

Før var det nesten en test vær uke, men nå kan det hende at det er 1 test vær 3månde elns.

Sanvner tester av CPU kjøler, vifter, og chipset kjølere tester og sånt. En ting til: Det er allt for mange tulle tester og sånt som sånn bokse åpneren dere lagde og sånt

Svar: Javel.

:D:yes::p

Endret av janfredrik
Lenke til kommentar

Jeg synes Overklokking.no skulle hatt flere tester, jeg.

Før var det nesten en test hver uke, men nå kan det hende at det er én test hver tredje måned elns.

Savner tester av CPU-kjølere, vifter og chipsetkjølere. En ting til: det er alt for mange tulletester (sånn som boksåpneren dere lagde) og sånt.

Nå er det vel nesten helt riktig, tenkj eg. Let's get this topic rolling!

Lenke til kommentar

Det er snart jul, eksamenstiden er vel akkurat såvidt over og det er generelt julerush (selv arbeider jeg veldig mye overtid for tiden). Da blir det ikke tid til så mye testing.

Liknende tråder har vært opprettet før, så bruk helst en av dem. Denne tråden har gått veeeldig langt off-topic (hail all norsklærers), så jeg stenger den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...