oajen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei! Jeg har i de siste dagene opplevd at min datamaskin ved flere anledninger restarter seg.Dette skjer under vanlig surfing på nettet,har også skjedd etter avslutning av spilling. HK temp:32 grader.CPU:50 grader. Skjermkortet: CPU 57,875 PCB: 39,5 grader. (se forøvrig mine datakomponenter) Maskinen har fungert siden i septenber med disse datakomponentene uten at jeg har opplevd disse problemene. Bruker driver 66.81 til mitt GF 6800 Gt kort. Hva er feil?PSU problemer?Driverproblemer? Som sagt så trenger jeg sårt litt hjelp! Lenke til kommentar
CryptoN Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei!Jeg har i de siste dagene opplevd at min datamaskin ved flere anledninger restarter seg.Dette skjer under vanlig surfing på nettet,har også skjedd etter avslutning av spilling. HK temp:32 grader.CPU:50 grader. Skjermkortet: CPU 57,875 PCB: 39,5 grader. (se forøvrig mine datakomponenter) Maskinen har fungert siden i septenber med disse datakomponentene uten at jeg har opplevd disse problemene. Bruker driver 66.81 til mitt GF 6800 Gt kort. Hva er feil?PSU problemer?Driverproblemer? Som sagt så trenger jeg sårt litt hjelp! Har vert mange som har lurt på dette i tidligere tråder, søkefunksjonen er en fin ting! Men, har du koblet til noe nytt siden den tiden? Kan godt være at PSU'en din ikke tåler så mye strøm, eller så kan det være at noe ikke får helt god kontakt og detter ut av og til, prøv å sjekk dette her og se om du får det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå