tor_erik Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei! Les denne: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101762 Jeg skulle likt å møte denne sjåføren, ta ham i hånden og gratulere ham med en god avgjørelse. Synspunkter? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 En gratulasjon er på sin plass Flott gjort! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Vakkert! *aplaus!* Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 My hero Er fullstendig enig med fyren. Oppfører de seg slik er det bare til å kaste de av. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Tragisk at det er nødvendig dog... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Bra av bussjåføren. *Applaus* Vi fikk sitte ved frontruta på skolebussen vår før vi. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Denne mannen er en helt, ett forbilde jeg håper flere følger Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 flott! Fortjente de. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg synes bussjåførene burde nekte hyperaktive fjortiser å i det hele tatt komme på bussen. Personlig får jeg fnatt når jeg står på samme busstopp som en halv ungdomsskole, tilfeldigvis havner først i køa for så å bli forbigått, presset, skubbet og det som verre er av sosialt tilbakestående fjortiser. Det verste er når de nekter å reise seg for eldre mennesker på bussen. Fjortisser er nesten verre enn overstadig beruset og høylytte 16 åringer på bussen. *frustrert* Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har sansen for de som vipper røyken mellom fingra bakerst i bussen. Helt bakerst, hvor det er tøft. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Måtte vi få flere slike sjåfører Lenke til kommentar
kag Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Steike. Det hadde vært lett å ta trern om morgenen i Trondheim hadde busssjåførene begynt å kaste av fjortiser. Hoohoooi. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Heh har ikke det problemet på åttern jeg der kunne man heller kastet av gamle kvinnfolk som bruker evigheter på å komme seg inn i bussen, lete frem 21 kroner i femtiøringer for så å slepe seg bortetter gangen. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 For en gammel surpeis den sjåføren var. Her har unge mennesker med lite penger betalt i dyre dommer rett i lomme til det grådige busselskapet, også blir de rett og slett hutet av bussen av en gammel fjomp som ikke tåler litt normal støy! Han burde mistet jobben på flekken. Hadde jeg bitt kastet av hadde jeg gått til søksmål på flekken! Lenke til kommentar
kag Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 litt normal støy! Haddet det bare vært normalt støy, hadde jeg vært enig. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 bussjøføren vår var driit sur, han stoppa bussen engang og skrek som faen! en gang bomba vi bussen med snøball, bussjåføren løp inn på kontoret på skolen og klikka helt mongis på lærerne og han taxi sjåføren banka kameraten min sikkelig får vi kasta snøball på taxien ahhh det var tider, han løp etter meg med en stol men jeg løp fra han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå