Loke-- Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg skal kjøpe meg nintendo ds og har lyst på mario 64 spillet til dsen.. er det noen som vet om det er bra ? og trenger jeg noe annet en dsen og spillet. hørt at det var noe med noe med ladere og slikt takk SImon Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Etter det jeg har lest og hørt, så er SM64 det eneste valget du har Ladere og slikt vet jeg desverre lite om... Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 jeg vil ha et spill som varer et stund da med mye historie og slikt til Ds seff Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Eneste jeg har prøvd er Wario Ware på japansk, og det var veldig morsomt, og med mye story.... men dessverre var det på japansk, så jeg forstod ikke et ord av det. Gameplay er veldig bra, uansett. Har hørt en del gode ting og om Feel the Magic XY\XX, men vet ikke helt om jeg liker tanken på et sjekkespill. Men, det skal visst være bra. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 kjøp metroid prime:hunters når det kommer, det blir sikkert sykt. jeg skal kjøpe det når jeg får DS. sm64*4 blir også et must Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg skaffa DS idag da Men det er japansk versjon tror dere jeg kan spille amerikanske spill på den ? Lenke til kommentar
levilord Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 jeg lurer meg på om jeg har lest en plass at alle ds- spill er spillbare på hvilken som helst ds, men er ikke sikker Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Ja, du kan spille amerikanske spill på en japansk ds og vica versa. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Jo det stemmer man kan spille ds med alle spill den er sonefri ble litt redd når jeg åpna pakka og det var en japse lader og sånn men det funker med en vanlig gba sp lader Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 er det ikke litt teit at det heter mario _64_ DS ? 64 var vel pga at det var på N64 i sin tid.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tja, jeg har Super Mario 64 DS, Feel the Magic XY/XX og The Urbz her. Det første er nok det som gir flest timer med underholdning for de fleste vil jeg tro. Feel the Magic er artig, men dessverre veldig kort. The Urbz har jeg ikke hatt tid til å prøve veldig mye enda, men det har i alle fall fått ganske god omtale rundtomkring. Det er vel i bunn og grunn en utvidet GBA-versjon såvidt jeg har forstått. Min favoritt så langt er alle småspillene du låser opp til Mario 64 som tar i bruk touchscreen. Mange perler der. Står litt om noen av spillene til DS her: http://gamer.no/art.php?artikkelid=11946 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå