Nathan Sykes Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har en 40gb, en 120gb, og en 160gb disk. Vil det lønne seg å ha en egen partisjon for windows (kjører en 6 gig partisjon nå til det, fra 160'n), eller vil det lønne seg å sette OS på 40 disken? Er det noe ytelsesøkning fra å ha spill på samme partisjon/disk som OS? Lenke til kommentar
neb Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 jeg ville lagt inn OS på 40 gigern.. da har du plass til alt som skal installeres (store spill, programmer etc).. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 ville kjørt en 10GB partisjon for os og installere alt av prog samt spill og pagefile på en annen disk Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Sjøl bruka eg 20 gig på windows, egen partisjon.. og eg har 4 giga ledig.. spel og annet er installert på en annen partisjon! funker.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Ville brukt den nyeste disken til OS. 40 GB'en din begynner sikkert å "dra på åra"? Nyere disker er raskere og mer pålitelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå